Sega ska återuppliva fighthing-klassikern Virtua Fighter
Jag tycker Virtua Fighter 5: Final Showdown är rätt så perfekt när det gäller gameplay, men det är väldigt innehållsfattigt och jag saknar Quest Mode från Virtua Fighter 4: Evolution. Så om dom bara uppdaterade VF5:FS med ett Quest Mode så vore jag helnöjd.
Dom släppte en ny uppdaterad VF5: Ultimate Showdown till PS4 för tre år sedan men det var ju bara med ny nätkod och så. Inget som intresserade mig.
Ja!!! Har kört VF5 och VF5FS en hel del!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Jag älskar fightingspel men köper inga pga jag inte ser poängen. Har inte tid eller lust att bli tillräckligt bra för att kunna vinna mot andra. Men kul för de som orkar.
Det är här single player delen ska vara så pass bra att man vill köpa det och spela lite casual. Men man tröttnar rätt fort för att det aldrig finns något djup i dessa spel, som är svårt att få in i fighting 😅 Har man kört en match så räcker det efter ett tag.
Det är här single player delen ska vara så pass bra att man vill köpa det och spela lite casual. Men man tröttnar rätt fort för att det aldrig finns något djup i dessa spel, som är svårt att få in i fighting 😅 Har man kört en match så räcker det efter ett tag.
Du förstår mig! Jag älskar verkligen fighting-spel men precis som du säger så har jag svårt att motivera mig att spela de.
Bonusvideo:
Du förstår mig! Jag älskar verkligen fighting-spel men precis som du säger så har jag svårt att motivera mig att spela de.
Bonusvideo:
https://www.youtube.com/watch?v=WBSMFoylU1c
Otroligt svårt, men spelet du visade har jag aldrig spelat. Tror jag måste testa det för det såg lite härligt ut 🙂 Det finns säkert många guldkorn man missat under åren.
Tack för tipset!
Det var det som Quest Mode gjorde så bra i Virtua Fighter 4: Evolution, det gav spelet en riktigt stor singleplayerdel som tyvärr inte fanns i 5an.
Det var det som Quest Mode gjorde så bra i Virtua Fighter 4: Evolution, det gav spelet en riktigt stor singleplayerdel som tyvärr inte fanns i 5an.
Låter som fler fighting spel borde anamma det!