Gears of War: E-Day - Originalrösterna till Marcus och Dom återvänder

Robot
Gears of War: E-Day - Originalrösterna till Marcus och Dom återvänder
Medlem

Mina förväntningar är ganska låga, de två senaste spelen drog rejält ner mina förväntningar på framtida Gears spel, särskilt femman. Visst hoppas man på det bästa, finns en hel del potential med E-Day och att få se Marcus och Dom i sin ungdom.

Medlem

Har för mig att jag läst också att de vill sätta ribban med snyggast grafik igen som första Gears gjorde. Hoppas att det stämmer!

Medlem

bite my shiny metal cog!
Ser verkligen fram emot ett nytt Gears

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Med rätt målgrupp i fokus kan detta bli storslaget

Skribent
Skrivet av jeppe109:

Med rätt målgrupp i fokus kan detta bli storslaget

Visst menar du nu de som spelar Fortnite? 😅

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Visst menar du nu de som spelar Fortnite? 😅

Haha, det är upp till var och en att bestämma 😉

Medlem

Jag har haft riktigt kul med alla 5 Gears spelen. Ser fram emot detta!

signatur

I drank what?

It's not a lake, it's an ocean

Synd. Jag hade hoppats på Mikael Persbrandt som Marcus och Özz Nujen som Dom.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Releasehästryttare
Skrivet av Ruffles:

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Mina förväntningar är ganska låga, de två senaste spelen drog rejält ner mina förväntningar på framtida Gears spel, särskilt femman. Visst hoppas man på det bästa, finns en hel del potential med E-Day och att få se Marcus och Dom i sin ungdom.

Rent gameplay-mässigt och mekaniskt så var 4an och 5än mycket bättre lir. Det slår dock inte original trilogin vad kommer till story där jag anser 2an är bäst, 1an på andra plats och sedan 3an.

Det som gjorde att jag hade svårt för 5an var försöket att få någon typ av öppen värld.

Medlem

Älskar gears of wars. Superhypad för detta

Dom tre första spelen är eviga klassiker, och sedan glömmer jag aldrig hur jag klarade slutbossen i första spelet på svåraste läget; General Raam. Dom andra spelen var OK, lite snyggare i kanten, men det skitiga och slitna skapade atmosfären, det saknade jag i de nyare spelen, sedan gillade jag mer korridortypen av spel.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av Ruffles:

Alltså, det är inte för sent. vi kan ju försöka göra en insamling för att få svenska röster i spelet.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Inget gearhead själv men första spelet sålde ett 360 till mig och det var värt det!

Gears of War slog ned från ingenstans och tog genast plats, kändes som ingen var beredd på ett grått köttigt våldsspel, simpelt men roligt som fan!

Doom2016 gjorde lite samma entre. Simpelt koncept men underbart genomfört!

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Alltså, det är inte för sent. vi kan ju försöka göra en insamling för att få svenska röster i spelet.

En svensk översättning ala Diablo på Playstation!
Dialogerna inläst av skådespelare som inte har en aning vad de pratar om XD
Jag hade lätt betalat för det som DLC!

signatur

Medlem

John Dimaggio är så skön. Precis som Peter Cullen (Optimus Prime), Steve Downs (Master Chief) och Mark Meer (Commander Shepard) blev jag helt tagen när jag hörde honom och ville bara veta mer om mannen som lät så overkligt cool. Roligare blir det när man hör alla löjliga röster som dom också kan. Bender (DiMaggio), Ior (Cullen) och Vorchas (Meer) är bra exempel.

Jag längtar tillbaka till Gears. Älskade trilogin både som story och MP och hoppas verkligen att detta blir comebacken vi drömt om.

Medlem

John DiMaggio är ju Bender också från Futurama.

Medlem
Skribent
Skrivet av Soulless:

En svensk översättning ala Diablo på Playstation!
Dialogerna inläst av skådespelare som inte har en aning vad de pratar om XD
Jag hade lätt betalat för det som DLC!

Svenska översättning till Diablo är fan guld alltså. Visst var Griswold skåning också eller något? 🤣

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Svenska översättning till Diablo är fan guld alltså. Visst var Griswold skåning också eller något? 🤣

Göteborgare tror jag XD

signatur

Skribent
Skrivet av Soulless:

Göteborgare tror jag XD

Ahh så var det! 🤣

signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar