GTA VI-utgivare "inte särskilt orolig" över spelet på Xbox Series S
Det känns fett konstigt att jag sitter här och tänker "PS5 Pro... eller vänta den har ju ingen inbyggd skivläsare. Fan:"
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Låter konsolerna beta-testa spelet i några år, sen kör jag på PC
Konsol och pc version brukar va olika så att konsol spelar skulle "beta testa" något åt pc är ju mer eller mindre strunt prat! Men för all del fortsätt intala dig själv detta om det gör att din väntan blir kortare!
Konsol och pc version brukar va olika så att konsol spelar skulle "beta testa" något åt pc är ju mer eller mindre strunt prat! Men för all del fortsätt intala dig själv detta om det gör att din väntan blir kortare!
Ok, njut av dina 30fps.
CiNeMatIc FeEl
Ser fram emot videorna som kommer komma ut där bilar i motgående körfält laddas in 5 meter från spelarens perspektiv!
Dom klarar gissningsvis av att optimera sitt spel bättre än vad vissa andra utvecklare gör...😅 Ingen nämnd ingen klämd...
I 256 färger antar jag att det kan vara fullt spelbart på en sån svag konsol:
Såhär kanske det ser ut 😉
ja det kommer ju funka på series S.... i 30fps 480p
Till och med ps3 var väl 720p i gta v. Och rdr2 tycker jag var snyggare än jag trodde det skulle va även på bas Xbox one det kördes i 860p eller något. Tror det finns hopp om rätt okej bild för series s. Men en bit under 1080p får vi säkert.
Kanske blir Xcloud assisted only på Series S.
Xcloud kör bara Series S-versioner av spel, så inte ens det skulle gå.
Ok, njut av dina 30fps.
CiNeMatIc FeEl
Ok, Mr PC Masterrace.
Så fruktansvärt trött på sådana människor som du.
🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)
⚽ Manchester United FC ❤️
Ok, Mr PC Masterrace.
Eller hur.
FPS verkar vara lite av den sista muren, när det inte finns mycket annat att klaga på så drar man fps kortet.
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?
Ok, Mr PC Masterrace.
Såna människor som väljer att spela de, utan tvekan överlägsna versionerna av spel, de människorna som inte nöjer sig med mellanmjölk, de som har kommit förbi introduktionen till gaming, dvs konsoler?
-:Observe the masses and do the opposite:-
Såna människor som väljer att spela de, utan tvekan överlägsna versionerna av spel, de människorna som inte nöjer sig med mellanmjölk, de som har kommit förbi introduktionen till gaming, dvs konsoler?
Det är pinsamt att erkänna öppet så här men jag känner att måste få det ur mig. Efter nästan 30 år som gamer så är jag fortfarande fast i introduktionsfasen. Jag har testat att ta mig ut några gånger, men jag får så fasansfullt ont i baken av att sitta på höga hästar så det slutar med att jag istället skamset kryper tillbaka till min trygga vrå. Jag tror att den hemska sanningen är att jag faktiskt...älskar att vara här. Hoppas alla riktiga gamers där ute kan förlåta mig.
Ok, njut av dina 30fps.
CiNeMatIc FeEl
Här har vi FZ community i sitt esse.. ja jag njuter väldigt mycket av mina spela i 30 fps! Tråkigt att du inte kan göra det *host* patetiskt *host*