14 minuters gameplay-genomgång från Indiana Jones and the Great Circle

Robot
14 minuters gameplay-genomgång från Indiana Jones and the Great Circle
Medlem

Det ser lite stelt ut...?

KoP
Medlem
Skrivet av 9-11:

Det ser lite stelt ut...?

Spelar du fps spel med mus+tangenbord så förstår jag om du tycker detta ser aningen stelt ut då dom demar spelet användandes en handkontroll.

Avstängd

Köra FPS med en handkontroll är som att styra ett fordon.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Geeks Gaming
Skrivet av Molotov:

Meh, har kört många fps med kontroll men det är klart mus/tgb är snabbare och bättre.
Dock när det inte finns något direkt val än kontroll så fungerar det ändå bra

Medlem

Är inte helt såld på det här, men kommer väl testa det på Game Pass iallafall.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Nej då.
Har du körkort?

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem

Ser fan hur grymt ut som helst! Jag hoppas FPA växer som genre framåt, tycker det verkar riktigt najs.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Ser fan hur grymt ut som helst! Jag hoppas FPA växer som genre framåt, tycker det verkar riktigt najs.

Håller med.
Är otroligt taggad för detta.

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem

Ironiskt nog tycker jag det ser ut som ett sämre Tomb Raider som i sin tur är ett sämre Uncharted, båda med Indy som inspirationskälla.

Grafiskt ser det ju ok ut men den som kom på att det skulle hoppas mellan första och tredjepersons-vy borde få en pungspark :P.

Medlem

Combaten ser sanslöst värdelöst ut ärligt talat.
Jag hoppas innerligt att så inte är fallet.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ser galet bra ut. Gameplay ser helt rätt ut och passar ett Indy-spel som detta.

It's not a lake, it's an ocean

Jag avstår från att kolla mer nu, vill gå in med med öppna ögon. Hade dock fortfarande föredragit att spela i tredje person...

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Var inte helt såld på spelet först men ju mer jag ser destå mer sugen blir jag på det.

Första person känns faktiskt mer och mer rätt för just denna sorts äventyrs spel där pussel kommer ha större betydelse än combat och akrobatik. Indy är ju inte direkt den akrobatiska och skjutglada personen så det känns faktiskt som en fullträff gameplaymässigt

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ironiskt nog tycker jag det ser ut som ett sämre Tomb Raider som i sin tur är ett sämre Uncharted, båda med Indy som inspirationskälla.

Grafiskt ser det ju ok ut men den som kom på att det skulle hoppas mellan första och tredjepersons-vy borde få en pungspark :P.

Njaaa, det är Indy, Tomb raider och sist Uncharted. Uncharted fanns inte 1996. Så att Uncharted rippade Tomb raider totalt och sen blev mer framgångsrikt är en annan sak. Men jag tkr Indy ser stelast ut som spel av dem alla 3.

Medlem
Skrivet av Andy_dee:

Njaaa, det är Indy, Tomb raider och sist Uncharted. Uncharted fanns inte 1996. Så att Uncharted rippade Tomb raider totalt och sen blev mer framgångsrikt är en annan sak. Men jag tkr Indy ser stelast ut som spel av dem alla 3.

Indy är ju originalet absolut men att Uncharted rippade Tomb Raider håller jag inte med om riktigt, inspirerades gjorde de ju förmodligen till viss del men jag upplever de ändå som två helt olika typer av spel bortsett från premissen att det är två "skattletare". Det har ju dock garanterat sneglats åt båda hållen. Rebooten av Tomb Raider tycker jag är mer lik Uncharted än vad Uncharted är likt de första Tomb Raider-spelen, men det är jag det;).

Sen ska man ju komma ihåg att ND gjorde plattformare redan innan Tompa fanns på kartan och "äventyrs-rollspel" redan -89, inte riktigt i samma anda dock😄.

Eller vad sägs om detta: https://youtu.be/TdDD650pVy0?si=ICB8D-FP8Pd4m2vy
😂

Medlem

Vid 4,42 ligger det en jättestor morot på golvet.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Indy är ju originalet absolut men att Uncharted rippade Tomb Raider håller jag inte med om riktigt, inspirerades gjorde de ju förmodligen till viss del men jag upplever de ändå som två helt olika typer av spel bortsett från premissen att det är två "skattletare". Det har ju dock garanterat sneglats åt båda hållen. Rebooten av Tomb Raider tycker jag är mer lik Uncharted än vad Uncharted är likt de första Tomb Raider-spelen, men det är jag det;).

Sen ska man ju komma ihåg att ND gjorde plattformare redan innan Tompa fanns på kartan och "äventyrs-rollspel" redan -89, inte riktigt i samma anda dock😄.

Eller vad sägs om detta: https://youtu.be/TdDD650pVy0?si=ICB8D-FP8Pd4m2vy
😂

Hahaha 😂 🤣

Aldrig sett det spelet innan!

Ja rebooten har ju tittat på uncharted till viss del. Tagit det cinematiska skulle jag säga mestadels.

I annat fall är tomb raider mer vuxet och mer emotionellt.

Uncharted är väldigt "barnsligt" mestadels tkr jag. Lättsamt och komiskt. Nate dödar Typ 1000 pers och skämtar om det. Men absolut bra spel för det.

Så sätt tkr jag uncharted är mer likt Indy.

Men förhoppningsvis blir Indy bra iaf! 😁

Medlem

Hade inte detta spel varit bättre som ett VR spel? känns som det är lite gjort för det.

signatur

Gillar munkar!

Avstängd
Skrivet av Icerock:

Hade inte detta spel varit bättre som ett VR spel? känns som det är lite gjort för det.

Det är många spel som hade varit bättre som VR spel.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fyfan vad mysigt det ser ut, kommer bli perfekt för decembermörkret

Medlem

Ser sjukt nice ut. Vilken häääääääärlig miljö

Stealth och distractions ser och känns mycket bättre ut än Star wars outlaws LOL

Medlem
Skrivet av Andy_dee:

Hahaha 😂 🤣

Aldrig sett det spelet innan!

Ja rebooten har ju tittat på uncharted till viss del. Tagit det cinematiska skulle jag säga mestadels.

I annat fall är tomb raider mer vuxet och mer emotionellt.

Uncharted är väldigt "barnsligt" mestadels tkr jag. Lättsamt och komiskt. Nate dödar Typ 1000 pers och skämtar om det. Men absolut bra spel för det.

Så sätt tkr jag uncharted är mer likt Indy.

Men förhoppningsvis blir Indy bra iaf! 😁

Jo så kan det nog va. I vilket fall så gillar jag båda men föredrar, av Tomb Raider-spelen, de delarna som kom innan rebooten. Annars är det ju bra att det lånas hit och dit och många spelserier hade nog aldrig fötts om det inte varit för inspirationen från andra.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Jo så kan det nog va. I vilket fall så gillar jag båda men föredrar, av Tomb Raider-spelen, de delarna som kom innan rebooten. Annars är det ju bra att det lånas hit och dit och många spelserier hade nog aldrig fötts om det inte varit för inspirationen från andra.

Så sant! 😁 ✌️

Medlem

14 minuter helt utan mer än några sekunder sammanhängande gameplay, precis som allt annat som visats från spelet. Det man får se är sedan otroligt stelt. Antingen faller hela spelet platt eller så får man se någon spela det färdiga spelet på PC och undrar vad marknadsföringsteamet sysslade med.

Medlem

https://youtu.be/sq97d1RkdRM?si=-xFesYADqQJKRRnr

Inte alls sugen......vilken j***a resa det kommer att bli😃 Jesus Christ

1
Skriv svar