Farming Simulator 25
Har kört lite nu med blandade känslor. AIn är bättre, men fortfarande dålig. De kan fortfarande inte bala. Inte heller köra weeder av nån anledning. Har inte testat, men antar att de är värdelösa med vines också. Men visst de kör inte ner i diket längre.
Lite magstarkt att ta fullpris imo. Känns mest som ny grafik och ny karta
Vines, bala, köra forager klarar den inte av. På fält klarar den ungefär av samma saker som FS22 men gör dem bättre.
Den ska klara av att göra mer än köra punk A till punkt B nu på väg. Ta från silot och köra till sälj-ställe, dumpa och köra tillbaka. Inte testat hur bra det fungerar, men är skeptisk då AI'n tycker om att fastna lite för ofta på vanliga vägar.
Vad är det roligaste i det här spelet tycker ni?
Baserat på FS22, min farm är så liten att jag inte hunnit få in pengar nog att investera i mycket mer än "överleva"
Jag gillar att hantera saker i bulk. Träflis, Potatis, Sockerbetor och liknande. Egentligen kan man hantera nästan allt på samma sätt. Känns mer involverat för mig. Förflyttning kräver något med skopa.
Gillar också att bygga upp en egen produktionskedja. Liten farm som producerar vete, levererar till min kvarn, tar mjölet till bakare och säljer tillslut brödet.