Vilken Ipod har du
Ingen, Apple gör bara designprylar som är onödigt dyra.
Mjoo, dyrare. Fast det är ju inte bara designen på själva spelaren som skiljer, menysystemen är sjukt smidiga, och kanske framför allt känner man att det är kvalitet när man håller i den. : P
Nano:n har ju blivit något billigare senaste tiden, kanske är värt att fundera om?
ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB
Jag betalade 700:- för en äldre modell av Creative Zen.
Den har mic, radio och 1Gb minne. Till saken hör att den har åkt med i tvättmaskinen på 60 grader och efter det torktumlats men den funkar ändå.
Är inte det kvalitet för billig peng så säg?
Nu vet jag inte vad iPodarna kostar men vid tillfället jag köpte min spelare låg dessa på 2000:- och uppåt.
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Touch, 16 Gig, köpte den inte för att spela mp3 utan för att den fixar video så bra +att det går o surfa (på riktigt, ingen slimmad mobilskitbrowser) o göra massa annat med den.
Ljudet är ju som i alla ipods ganska MEH, även om det blir bättre med ett par riktiga lurar.
Postade det här inlägget med den
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Finns det fjärrkontroll till dessa Ipods eller hur funkar det när man kör ur docka, hur byter man låt?
Jag har aldrig haft en ipod men funderar på att skaffa, främst för att ha i docka i hemmabion typ.
det finns en docka med fjärkontroll på apple store för runt 400:-.
EDIT: Själv har jag en iphone. Har testat lite andra liknande varianter, men ännu inte hittat någon som är lika skön att använda.
^ amen. Länge leve N96