Wow classic fräsha servrar
Tjena! Nån mer som tänkte spela på dom nya classic servrarna som smälls upp och isåfall på vilken? Kommer finnas en för pve, en pvp och en för hardcore.
Eftersom man har nått gubbålder med fru+barn+jobb så kommer jag bara slentrianmässigt nöjes levla utan ambitioner på att raida och kankse hinna bli lvl 60 innan TBC men vore kul med andra likasinnade att dra ihop ett social guild med.
Lutar mot hord på pvp servern av gammal vana för mig.
Jag kommer att spela åtminstone de första veckorna. Förra Classic-launchen körde jag Horde på Gehennas PVP, men den här gången vill jag spela Alliance. Jag kommer också ihåg hur räligt det var att försöka questa innan battlegrounds hade öppnat, för att inte tala om alla gånger det kunde ta 40+ minuter att ta sig till BRD medan det var fullt krig runt Blackrock Mountain, så nu får det bli PVE för omväxlings skull.
Överväger pve för att spara tid särskilt om man börjar komma till tarren mill/strangelthorn. Var ett helvete vill jag minnas. Horde mest för att Orgrimmar hittat jag som i min egen ficka för för gammal för att lära mig hitta i Stormwind men en palla skulle iof vara kul att köra
ÄR grymt sugen, men vill spela det med bättre grafik så tror denna unreal 5 versionen av spelet kan bli något för mig.
Nån mer som väntar på den?
ÄR grymt sugen, men vill spela det med bättre grafik så tror denna unreal 5 versionen av spelet kan bli något för mig.
https://turtle-wow.org/storage/turtle_tv/Patch%20Trailers_1/T...
Nån mer som väntar på den?
Har aldrig förstått önskan om ny motor/grafik som ligger närmare 2024 för WoW. Grafiken är ju en stol der av charmen och hade man tex bytt motor så tappar man ju "wow-känslan"?. Retail ser ju dessutom rätt jäkla bra ut imo för vilken motor det är och hur de tagit hand om sin art direction. Även classic håller än idag imo
Har aldrig förstått önskan om ny motor/grafik som ligger närmare 2024 för WoW. Grafiken är ju en stol der av charmen och hade man tex bytt motor så tappar man ju "wow-känslan"?. Retail ser ju dessutom rätt jäkla bra ut imo för vilken motor det är och hur de tagit hand om sin art direction. Även classic håller än idag imo
Absolut!
Men bara återuppleva exakt samma sak gång på gång blir tråkigt när man är äldre än 5, det är ju inte bara en grafik overhaul de erbjuder utan massa extra godis som worgen och goblins mer zoner/quests och annat.
Om det nu släpps 2025 som lovat så kommer jag göra en tråd för det och se om det är nån annan här som är sugen på att äventyra tillsammans där!
Absolut!
Men bara återuppleva exakt samma sak gång på gång blir tråkigt när man är äldre än 5, det är ju inte bara en grafik overhaul de erbjuder utan massa extra godis som worgen och goblins mer zoner/quests och annat.
Om det nu släpps 2025 som lovat så kommer jag göra en tråd för det och se om det är nån annan här som är sugen på att äventyra tillsammans där!
"När man är äldre än 5" lol. Antar att exakt 100% av alla som lirar classic avskyr det som djävulen själv då
"När man är äldre än 5" lol. Antar att exakt 100% av alla som lirar classic avskyr det som djävulen själv då
Jag skrev det inte för att vara elak men alla som varit barn eller har barn vet att man kan sätta på samma film som barnen gillar oändligt med gånger då de heldre ser om samma sak än ser något nytt.
Samma sak med mat, mina systers ungar skulle kunna äta spagetti med köttfärssås VARJE DAG om de fick