Snabbkollen – Har du spelat World of Warcraft?
Spelade på release, i antingen 6 eller 12 månader minns inte, sen ledsna jag fullständigt och ej rört spelet efter det.
Edit: jo körde igen en gång efter burning crusade släpptes fick nå 14 dagar gratis. första området kändes det rätt kul, när man kom till nästa blev jag påmind varför man ledsna.
Spelet var dock helt underbart ibörjan.
Jajjemän. Jag började i augusti 2005 och spelade varje expansion till och med Battle for Azeroth. Efter det flyttades fokus till Classic där jag raidade mer än jag vill erkänna. Nu har jag inte spelat på mer än tre år, men snart bär det av igen när det kommer färska Classic-servrar, dock bara för casual-spelande den här gången.
Jajjemän. Jag började i augusti 2005 och spelade varje expansion till och med Battle for Azeroth. Efter det flyttades fokus till Classic där jag raidade mer än jag vill erkänna. Nu har jag inte spelat på mer än tre år, men snart bär det av igen när det kommer färska Classic-servrar, dock bara för casual-spelande den här gången.
"dock bara för casual-spelande den här gången."
Sluta att försöka lura dig själv. Du kommer nöta så jävla hårt det bara går för att hänga med 😁 Vi har alla sagt att man ska ta det lugnt, sen sitter man där 😄
"dock bara för casual-spelande den här gången."
Sluta att försöka lura dig själv. Du kommer nöta så jävla hårt det bara går för att hänga med 😁 Vi har alla sagt att man ska ta det lugnt, sen sitter man där 😄
Järnspikar! Låt mig åtminstone leva i förnekelse tills jag har skapat en gubbe!
Järnspikar! Låt mig åtminstone leva i förnekelse tills jag har skapat en gubbe!
Hahaha 😂
Testade ett par timmar hos en kompis runt 05-06. Jag fastnade inte för det och röstade nej.
Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight
Har otroligt många fina minnen till spelet, framförallt under the burning crusade och wrath of the lich king. Många kvällar framför datorn i mina tidiga tonår och flera lan hos vänner när vi spelade tillsammans och levde rövare i spelet.
Ännu roligare är att jag ska spela med min son nu när dom nya servrarna öppnar! Så han ska få prova på spelet för första gången 😄
Jag provade det när jag gick på gymnasiet, innan Lich King.
Jag berättade för en klasskamrat att jag hade spelat "Undead Rough". Den blir jag påmind om fortfarande 😂
Tycker synd om alla som röstar nej
Tycker synd om alla som röstar ja.
Jätteintressant information.
Grejen med MMOs är ju att du måste testa dungeons, end game och raids för att verkligen ha testat hela spelet och funktioner. Det är lite synd för många kanske slutar för tidigt eftersom början inte är speciellt kul. Sen att spela med andra är ju rekommendation.
Jag tycker början är det som är mest kul, det är då allt är nytt och man utforskar världen. Senare går ju allt på räls... gör så här, dra igenom zonen så fort som möjligt. Detta är bästa specen osv.
Men men, jag körde ifrån launch till slutet av lichking expansionen, och jag tyckte det bara blev sämre och ned dummat så slutade. Testat trial nyligen och känns inte som samma spel längre. Mer action än rollspel..
Tycker synd om alla som röstar ja.
Ja om man tycker det är kul att ha missat det absolut största inom gamingens historia någonsin typ så kör på
Köpte wow på lokala ICA som 13 årig grabb, kom hem och var extremt taggad att köra så körde i x antal timmar med min vän och hade det riktigt kul. Startade upp spelet dagen efter och hade då blivit bannad för enligt dom som hade jag köpt guld?? Som jag inte ens visste att man kunde göra. Rörde spelet aldrig mer efter det...
Ja om man tycker det är kul att ha missat det absolut största inom gamingens historia någonsin typ så kör på
Ingen har missat något.
Jätteintressant information.
Spelade det när det var nytt. Testade i fyra timmar innan jag tröttnade helt.