Battle Royale-versionen av Sniper Elite är nedlagd
Sinper Elite.. hehe
Mjo, hoppas Sniper Elite klarar sig, iaf!
Fan jag blev sinprad
Battle royale där alla är campande snipers. Låter underbart.
Delta Force, fast då kallade man det bara king of the hill.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Det kanske blev lika bra. Det verkar som om det finns ledare inom spelbranchen som många tar efter. Battle Royal spel har lagts ned som kycklingar på en bondgård. Jag ska inte brilliera eftersom jag är sämst på såna spel.
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci
Tror 1000% på att det skulle blivit bättre än Concord.
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Tror 1000% på att det skulle blivit bättre än Concord.
Ja, men det är väl en orättvis måttstock... En kylslagen hink med halväten kassler är bättre än Concord.
Battle royale där alla är campande snipers. Låter underbart.
Delta Force, fast då kallade man det bara king of the hill.
Battle royale tvingar ju iaf spelarna att röra sig, kan inte ligga på samma plats och campa om man inte har tur med zonerna.
Battle royale tvingar ju iaf spelarna att röra sig, kan inte ligga på samma plats och campa om man inte har tur med zonerna.
Så var det ju i King of the Hill med, alla måste till en punkt och den som är sist kvar vinner, är det inte samma sak?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Så var det ju i King of the Hill med, alla måste till en punkt och den som är sist kvar vinner, är det inte samma sak?
Jo men king of the hill är man inte ute ur spelet när man dör. Var det inte att man höll punkterna en tid för att få poäng sen flyttades punkten. Ingen åker ur gamet när man dör utan poängen räknas i hop i slutet av ronden?
Det tror jag är standard reglerna i king of the hill, kanske var annorlunda i delta force minns inte.
Battle royal tvingar ju spelarna ihop, är man utanför zonen så tar man skada och dör till slut. Målet är att vara sista överlevare.