Baldur's Gate 3 får nya subklasser och crossplay nästa år
Köppt spelet och spelat en stund, förstår fotforande inte varför den klassas som ett mästerverk.😶 Blir kanske som med Skyrim, tråkigt i början till top 5 spel genom tiderna.
Förståeligt, tog mig en stund att vänja mig men det är verkligen en slowcooker så skulle säga att du får ge den en stund.
Precis som vissa inte kan förstå att BG3 är ett mästerverk så kan jag inte förstå att alla final fantasy spelen är bra. Smaken är verkligen som baken.
AMD Ryzen 7 9800X3D, Sapphire Pulse RX 9070 XT, MSI MAG B650 TOMAHAWK, DDR5 32GB 6000MHz
Ja det får nog bli en sjunde genomspelning trots allt då Måste såklart testa allihop.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Köppt spelet och spelat en stund, förstår fotforande inte varför den klassas som ett mästerverk.😶 Blir kanske som med Skyrim, tråkigt i början till top 5 spel genom tiderna.
Tyckte själv inte spelet började särskilt starkt, men när man väl börjar lära känna sina gruppmedlemmar och man får lite mer abilities blir det något helt annat. Alltid tråkigt att behöva spela en stund innan man fastnar, men tycker det är värt det här.
Hm, attans då måste jag köpa spelet ändå 😁 Har inte spelat det ännu. Är ju lite allergisk mot svåra spel nuförtiden men ett mästerverk är ett mästerverk och måste upplevas 😍
Spelet behöver inte nödvändigtvis vara svårt. Det finns Explorer som är i princip ett Story Mode med fokus på dialoger och story snarare än combat.
Men fortfarande inget Mouse+Key Interface för konsol… PC-spelare kan välja båda, varför ska inte vi konsolspelare kunna göra detsamma? Kontaktat Larian flera gånger angående detta just pga att spelet i princip är ospelbart med handkontroll…
Tycker det lirar över all förväntan med kontroll, man lär sig.