Microsoft Flight Simulator 2024
Ja, det är en del buggar, dels i karrärsläget och dels i en del flygplan som följer med..
..men med det sagt så har det var en fantastisk upplevelse för min del, dom har ju gjort om backend helt, så nu utnyttjas alla kärnor och spelet flyter på fantastiskt bra även i 4K!
Finns väl ingen annan "nöjes titel" som är så komplex, så med det i åtanke har dom uträttat en bragd. Efter några patchar kommer det lätt vara en 5/5!
Finns något för alla, oavsett om man vill köra ultra realistisk simulering eller bara åka runt å e-turista å allt där i mellan!
Väldigt bra recension! Om man bara vill köra sandbox så kan man alltså likaväl köra detta istället för föregångaren? Har game pass, men det nya var ju bra mycket mindre att tanka.
Ja, detta är en rejäl uppgradering från föregångaren. Nackdelen är väl att det ännu inte finns så många högkvalitativa flygplan ännu. Då menar jag den nivå av kvalitet som Fenix, PMDG, A2A och Just Flight ligger på.
Ja, detta är en rejäl uppgradering från föregångaren. Nackdelen är väl att det ännu inte finns så många högkvalitativa flygplan ännu. Då menar jag den nivå av kvalitet som Fenix, PMDG, A2A och Just Flight ligger på.
Fenix är släppt till '24 i experiment-/betaversion och de erbjuder inte support på det.
No hill is too steep No hole is too deep
Ja, det är en del buggar, dels i karrärsläget och dels i en del flygplan som följer med..
..men med det sagt så har det var en fantastisk upplevelse för min del, dom har ju gjort om backend helt, så nu utnyttjas alla kärnor och spelet flyter på fantastiskt bra även i 4K!
Finns väl ingen annan "nöjes titel" som är så komplex, så med det i åtanke har dom uträttat en bragd. Efter några patchar kommer det lätt vara en 5/5!
Finns något för alla, oavsett om man vill köra ultra realistisk simulering eller bara åka runt å e-turista å allt där i mellan!
Tetsat lite och gillar det verkligen. Har dock bara en xbox-kontroller så jäkligt svårt att göra små justeringar. Hade sett fram emot att flyga helikopter men de är då fasen helt omöjliga med bara dosa, jag får då inte alls till det, plan däremot funkar ok med de flesta ändå. Får väl kolla denna igen o fundera på om det är dags för en flight-stick haha
Nothing is Power without Control
"Och stackars Kaknästornet får inte vara med den här gången heller." Menar du efter patchningen av 2024, eller? Det finns ju med i 2020.
<Uppladdad bildlänk>
Åhå, det har jag missat. Det fanns inte de första åren, då låg bara en hög sten på marken där.