Attraktiva spelkaraktärer
Lori från Jazz Jackrabbit 2 tyckte jag var snygg för lite drygt tjugo år sedan. Även om jag har sett snyggare spelfigurer senare så tycker jag väl fortfarande hon har ganska fina former.
<Uppladdad bildlänk>
Kameravinkeln som används i tredjeperson-spel har väl antagligen gjort sitt...
Men on-topic tycker jag bra röst-skådespelande är väldigt viktigt för att göra en karaktär "attraktiv". Det är på något sätt den enda "mänskliga"-delen. Tycker alla karaktärer antingen ser ut som sprites, tecknade figurer eller lider av "uncanny valley". Så rösten är det som eventuellt kan göra att en karaktär sticker ut.
Sen kan jag tycka att spel ska vara gameplay och spelglädje. Vill jag ha "karaktärer" tycker jag andra medium är mer "attraktiva". Film och tv-serier etc.
Har spelbranschen som hobby
Freya från God of War är en modern attraktiv karaktär enligt mig:
Även Eivor från AC: Valhalla är inte onödigt ful även om han istället fick ett flicknamn:
Sen tycker jag att spel ska vara en flykt ifrån verkligheten och därför vill jag inte spela som en överviktig blåhårig bonde på medeltiden eller en anorektisk vegan från Mars bara för att det ska spegla verklighetens politiska rörelser.
en annorektisk vegan från Mars bara för att det ska spegla verklighetens politiska rörelser.
Shit, det var verkligen en politisk rörelse jag missat att den fanns!
Lady Dimitrescu är lika läskig som hon är attraktiv:
Shit, det var verkligen en politisk rörelse jag missat att den fanns!
Kommer inte alla veganer från Mars? Jag är därifrån i alla fall. De har bäst soja-produkter i hela Universum där. Tips 👌
Har spelbranschen som hobby
Jag har alltid tyckt att Aloy ser lite ut som en ung Carola Häggkvist från vissa vinklar.
Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen