Garry’s Mod har sålt otroliga 25,4 miljoner exemplar

Robot
Garry’s Mod har sålt otroliga 25,4 miljoner exemplar

Vem kan baka en tårta med 25,4 miljoner ljus till Garry?

#Garrys-mode, #Half-life-2

Medlem

1. Baka stor tårta.
2. Dekorera med 3 st. 4K-skärmar (3840 × 2160) och 1 st. 1080p-skärm.
3. Gör sönder 1556800 pixlar.

Tadaa! Tårta med 25,4 miljoner ljus!

Edit: eventuellt göra sönder färre pixlar om det finns power LED etc. på skärmarna.

Medlem

Grattis Garry.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Nja, Garrys mod släpptes inte 2018, i så fall har jag blivit senil på riktigt...

Medlem
Skrivet av DunnZ:

Nja, Garrys mod släpptes inte 2018, i så fall har jag blivit senil på riktigt...

Enligt Steam släpptes det 29 nov 2006.

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Väldigt nyfiken på vart du fick 2018 ifrån, Johan.

Jag brukade köra GMod när det fortfarande var en gratis mod till HL2, kanske 2005? Tyckte det var väldigt roligt att bara flamsa runt och leka med fysiken eller skapa scener med karaktärer som jag tog screenshots av, men nu var det bra längesen man körde det.

Skribent
Skrivet av DunnZ:

Skrivet av DitroX:

Enligt Steam släpptes det 29 nov 2006.

Skrivet av Påskmust:

Väldigt nyfiken på vart du fick 2018 ifrån, Johan.

Jag brukade köra GMod när det fortfarande var en gratis mod till HL2, kanske 2005? Tyckte det var väldigt roligt att bara flamsa runt och leka med fysiken eller skapa scener med karaktärer som jag tog screenshots av, men nu var det bra längesen man körde det.

Blev fel här!! Moden har funnits i 18 år och jag vet inte hur jag fick in det i ett årtal! 😅

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av DunnZ:

Öh vart står det att det släpptes 2018?

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Skribent
Skrivet av N3gn4v:

Öh vart står det att det släpptes 2018?

Det stod 2018, jag ändrade det.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Minns att jag och polarna gjorde en musikvideo till sången Tio Små Moppepojkar med Dr. Alban i Garrys Mod. Det var till ett skolprojekt. Aldrig haft så kul!

Medlem

Prop hunt kan vara bland det roligaste man spela med ett gäng polare, brukar sluta med att alla vrider sig utav skratt. Har man inte provat så kan jag skarp rekommendera det.

Medlem

Har många fina minnen av att spela Terrorist Town med vänner för sisådär 10+ år sedan! Kanonspel

1
Skriv svar