Lies of P-utvecklaren jobbar på ett survival horror-spel i scifi-miljö

Robot
Lies of P-utvecklaren jobbar på ett survival horror-spel i scifi-miljö

Utöver uppföljaren till Lies of P.

#Lies-of-p, #Round8-studios

Medlem

Hmm, hade hellre velat se något mer actionäventyr från dom, men vi får väl se, kan bli bra.

Ska bli intressant och se om det som syns i slutet av Lies of P tillhör DLC't eller uppföljaren.

Dorothy, Wizard of Oz

Förövrigt är Lies of P utan tvekan det bästa Souls-like som släppts hittills, riktigt trevligt spel.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kände inte till vare sig DLC, uppföljare till LoP eller nytt survival horror IP, så mycket goda nyheter alltihop!

Håller med om att LoP höll enormt hög klass. Tillsammans med Nioh och senaste Lords of the fallen är det favoriterna bland Soulslikes för egen del.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Förövrigt är Lies of P utan tvekan det bästa Souls-like som släppts hittills, riktigt trevligt spel.

+1, spelet tillhör mina absoluta favoriter. Så löjligt bra. Förtjänar ännu mer utrymme i media.

Medlem

Tycker det är ett av de bästa soulsspelen jag spelat så sjukt hypad på DLC och uppföljare.
Även spännande med nåt nytt IP från dom

Medlem

DLC och ett nytt Lies of P kan inte komma snart nog. Älskar verkligen Lies of P.

Medlem

Extremt bra souls-like, jag älskade det!

Medlem

Lite tråkigt att de spel som är trendiga att hyllas i recensioner just nu är supersvåra spel som bygger på upprepning, upprepning, upprepning timmar i sträck. Fungerar inte alls för mig. Tur att det finns annat.

Medlem
Skrivet av Piddelito:

Lite tråkigt att de spel som är trendiga att hyllas i recensioner just nu är supersvåra spel som bygger på upprepning, upprepning, upprepning timmar i sträck. Fungerar inte alls för mig. Tur att det finns annat.

Jag kände lite som dig inför det, så jag moddade spelet för att göra det enklare Kanske inget man få internetpoäng för, men det gör spelet till ett " vanligt " actionspel typ, så man behöver inte dö så ofta och kan latja runt mer.

Sök på nexusmods på easy mode till Lies of p och kör genom deras app, så är det superenkel installation. Moddade mycket lite förr, men det kan verkligen göra skillnad!

För promenaderna till bossar kan verkligen bli drygt i längden Vissa spel är ju helt skonigslösa haha.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

1
Skriv svar