Dragon Age: The Veilguards karaktärseditor släppt gratis
Älskar att EA hade tagit bort alla möjligheter för att avprenumerera i mailutskicket. Normalt sett brukar det finnas länkar, men icke denna gång. Hade varit önskvärt om man kunde klicka i och ur spel man inte är intresserade av.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Visst sjutton släpptes karaktärseditor typ veckor innan DA:O ? man blev super hypad att göra gubbar innan spelet kom.
Det var Dragon Age 2, och sen direkt vid släppet så funkade det ändå inte att importera karaktären man skapat.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Kommer att tänka på streamern Breebunn som spenderade 21h där inne innan hon ens började spela första gången. Hon är grym på det där nu.
https://www.gamesradar.com/games/action-rpg/dragon-age-the-ve...
Veilguard är det roligaste jag haft i ett spel detta år. Spelade från början till slut på 1 vecka. Väldigt sällan det händer nu för tiden.
Samma här! Alla achievements på ~80 timmar fördelat på 2-3 veckor. Helt ok för en småbarnsförälder med väldigt begränsad speltid (hade också tur med några lugnare dagar på jobbet med hemmakontor där jag kunde multi-taska)
Visst, det är inget Baldur's Gate 3, men jag ger det en stabil 7,5/10.
Det är en ren och skär lögn från skribenten!
Du kan inte skapa en karaktär med stora bröst eller stor rumpa.
Vilseledande information!
Det går. Men du måste utgå från en manlig karaktär.
Det är en ren och skär lögn från skribenten!
Du kan inte skapa en karaktär med stora bröst eller stor rumpa.
Vilseledande information!
Svårt att veta om du är ironisk eller inte med tanke på hur kommentatorsfält sett ut den senaste tiden.
Hoppas på ironisk.
Visst sjutton släpptes karaktärseditor typ veckor innan DA:O ? man blev super hypad att göra gubbar innan spelet kom.
Det var Dragon Age 2, och sen direkt vid släppet så funkade det ändå inte att importera karaktären man skapat.
Karaktärseditorn till DA:O fanns i allra högsta grad standalone. Minns det *mycket* väl när man drog "pose"-slidern längst åt höger och fick en helt störd grimas. ^^ Var säker på att jag hade den vackra bilden sparad någonstans, men ack så verkar den ha gått förlorad genom dator- och hårddiskbyten.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Karaktärseditorn till DA:O fanns i allra högsta grad standalone. Minns det *mycket* väl när man drog "pose"-slidern längst åt höger och fick en helt störd grimas. ^^ Var säker på att jag hade den vackra bilden sparad någonstans, men ack så verkar den ha gått förlorad genom dator- och hårddiskbyten.
Åhfan, sedär, det visste jag inte. Jag trodde det DA2 var första spelet med en standalone karaktärsskapare eftersom det var så mycket hype kring den när den kom ut. Undrar varför dom bara släppte det för Dragon Age och inte för Mass Effect.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Samma här! Alla achievements på ~80 timmar fördelat på 2-3 veckor. Helt ok för en småbarnsförälder med väldigt begränsad speltid (hade också tur med några lugnare dagar på jobbet med hemmakontor där jag kunde multi-taska)
Visst, det är inget Baldur's Gate 3, men jag ger det en stabil 7,5/10.
Samma. Platinum efter 73 timmar och jag hade så roligt. Årets bästa enligt mig. 9/10.
Veilguard är det roligaste jag haft i ett spel detta år. Spelade från början till slut på 1 vecka. Väldigt sällan det händer nu för tiden.
Samma. Platinum efter 73 timmar och jag hade så roligt. Årets bästa enligt mig. 9/10.
Då kanske ni gläds över att Time utser det till årets bästa spel: https://time.com/7199868/best-video-games-2024/
Då kanske ni gläds över att Time utser det till årets bästa spel: https://time.com/7199868/best-video-games-2024/
Men nice! Tack för den informationen. Det glädjer mig även om det inte sålt som förväntat.
Svårt att veta om du är ironisk eller inte med tanke på hur kommentatorsfält sett ut den senaste tiden.
Hoppas på ironisk.
Det är svårt med ironi i en bisarr värld.
Kul. Förtjänar det verkligen. Är ett riktigt bra spel som inte förtjänar den kritik tex fz gav det. Helt klart en solid 8 av 10 från mig eller en stark 4. Combaten är riktigt bra och miljöerna är bland de bästa/snyggaste som skapats i ett spel.
1# FZ Troll
Kul. Förtjänar det verkligen. Är ett riktigt bra spel som inte förtjänar den kritik tex fz gav det. Helt klart en solid 8 av 10 från mig eller en stark 4. Combaten är riktigt bra och miljöerna är bland de bästa/snyggaste som skapats i ett spel.
Hoppas på ironisk.
Hoppas på ironisk.
Varför skulle jag vara ironisk i detta fall. Gillade faktiskt Veilguard. Årets höjdpunkt helt klart.
1# FZ Troll