Vinn specialbyggd Starfield-dator!
Ni kan ge upp. Den nyreggade användaren Helas Tomonius har skickat in ett kanonbidrag!
(Skojar förstås. Väldigt läcker dator!)
Haha! Måste vara jobbigt att inte få tävla nu För ja, herrejösses vilken snygg dator! Kan vara en av de snyggaste jag någonsin sett!
Förövrigt: det är lite vagt hur mycket minne det bjuds på? Det står bara "Lagring MSI SPATIUM M480 PCIe 4.0 NVMe M.2" utan att specifiera om det är 500GB, 1 eller 2TB eller whatever. Hade varit lite kul att kunna se bara. Eller har ni inte den informationen?
Missade det. Jag har frågat, återkommer när jag fått besked.
Missade det. Jag har frågat, återkommer när jag fått besked.
Kul! Tack!
Vilken läcker pjäs! Måste ju vara med i tävlingen bara för det
Ska för övrigt börja med Starfield snart. Har tålmodigt väntat på modverktygen, men nu verkar de ju äntligen ha släppts.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Kan bara instämma med alla ovan. Jag har i många år varit emot stationära datorer främst ur ett estetiskt/heminredningskt perspektiv då jag tycker att såväl de s.k. "neutrala" som alla mer utmärkande byggen bara är fula saker som tar för stor plats. Det här var nog den första stationära dator jag någonsin sett som jag inte bara skulle kunna ha i mitt hem utan till och med skulle låta stå på en plats där den kan få ta plats och synas snarare än att gömmas. Bra jobbat av de som ligger bakom!