Vinn specialbyggd Starfield-dator!

Robot
Vinn specialbyggd Starfield-dator!
Medlem

Riktigt fett bygge! Har tävlat. Lycka till alla!

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Snyggt bygge
Moddarna staplas på hög i Starfield nu och datorn börjar halka lite efter, hade suttit fint med en uppgradering

Medlem

Ah riktigt snyggt!

Medlem

Äsch, passar på den här tävlingen, såna där utslagsfrågor är bara störiga.
Fast det får ni väl vara glada för, större chans för andra att vinna 😁

Medlem

Fy fasen vilket snyggt bygge!

Medlem

Det var en riktigt snygg rigg!
Älskar detaljerna med guldslangarna och själva chassit, får en känsla av att den skulle kunna överleva i rymden

signatur

no remorse

Avstängd

Lycka till ni som tävlar! Jag orkar inte ens kolla upp svaren på frågorna 😂 Snygg dator men inget för mig.

Medlem

Ser ut som en komponent tagen ur ett rymdskepp. Fett!

Medlem

Löjligt snygg dator!!

Medlem

Det vore kul om man vann, även om det inte känns sådär jättetroligt

Medlem

Vars törs man ställa en sån pjäs?

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Löjligt läckert bygge!

signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Nåväl, bättre odds än en Trisslott i alla fall

Medlem

Stiligt bygge! Jag sågar hellre Starfield än spelar det, så kan inte med gott mod vara med i en sån här tävling, men kul initiativ!

Medlem

Vilken fantastisk och snygg dator! Det vore verkligen underbart att ha en så fin dator. Oavsett vem som vinner hoppas jag att den kommer till god användning! Lycka till alla! Tack FZ för de fina möjligheter ni ger oss.

Medlem

Vacker pjäs! Håller tummarna och önskar alla lycka till

Medlem

Oerhört stilren! Lycka till alla!

Medlem

jag behöver verkligen en ny dator så jag tycker jag ska vinna automatiskt

signatur

//monster

Redaktör

Ni kan ge upp. Den nyreggade användaren Helas Tomonius har skickat in ett kanonbidrag!

(Skojar förstås. Väldigt läcker dator!)

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ni kan ge upp. Den nyreggade användaren Helas Tomonius har skickat in ett kanonbidrag!

(Skojar förstås. Väldigt läcker dator!)

Haha! Måste vara jobbigt att inte få tävla nu För ja, herrejösses vilken snygg dator! Kan vara en av de snyggaste jag någonsin sett!

Medlem

Fäck! Heltids jobb att hålla den ren ju. Vinner man den kommer man få rengöra den mer än man spelar på den 🤣🤣🤣 Men satan vad snygg den var.

Medlem

Förövrigt: det är lite vagt hur mycket minne det bjuds på? Det står bara "Lagring MSI SPATIUM M480 PCIe 4.0 NVMe M.2" utan att specifiera om det är 500GB, 1 eller 2TB eller whatever. Hade varit lite kul att kunna se bara. Eller har ni inte den informationen?

Redaktör
Skrivet av Gertzy:

Förövrigt: det är lite vagt hur mycket minne det bjuds på? Det står bara "Lagring MSI SPATIUM M480 PCIe 4.0 NVMe M.2" utan att specifiera om det är 500GB, 1 eller 2TB eller whatever. Hade varit lite kul att kunna se bara. Eller har ni inte den informationen?

Missade det. Jag har frågat, återkommer när jag fått besked.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Missade det. Jag har frågat, återkommer när jag fått besked.

Kul! Tack!

Medlem

Vilken läcker pjäs! Måste ju vara med i tävlingen bara för det

Ska för övrigt börja med Starfield snart. Har tålmodigt väntat på modverktygen, men nu verkar de ju äntligen ha släppts.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Riktigt snygg rigg!

Medlem

Kan bara instämma med alla ovan. Jag har i många år varit emot stationära datorer främst ur ett estetiskt/heminredningskt perspektiv då jag tycker att såväl de s.k. "neutrala" som alla mer utmärkande byggen bara är fula saker som tar för stor plats. Det här var nog den första stationära dator jag någonsin sett som jag inte bara skulle kunna ha i mitt hem utan till och med skulle låta stå på en plats där den kan få ta plats och synas snarare än att gömmas. Bra jobbat av de som ligger bakom!

Medlem

Ser riktigt läcker ut (Pratar om datorn...), en dator som man inte gömmer undan.

signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Den ser verkligen ut som något taget direkt ur spelet. Väldigt coolt!

123
Skriv svar