Maffig spelhelg väntar – vad spelar du?

Robot
Maffig spelhelg väntar – vad spelar du?

Håll i fedorahatten, för nu blir det åka av.

#spelhelg

Medlem

Denna helgen finns det bara ett spel och det heter Path of Exile 2.

Medlem

Väntat ivrigt på Path of Exile 2 early access hela veckan och i helgen blir det äntligen av. Meeeen jag har inte allt för höga förhoppningar om en problemfri launch. Hoppas servrarna inte smälter.

Medlem

Så mycket nytt som kommit ut Stalker 2, Indiana Jones, The thing remastered, Behemoth VR + Suicide Squad jag köpt in på BF för co-op... underbart! Men lär bli att fortsätta med Star Wars Outlaws, tycker spelet är underhållande!

Medlem

Jag har planerat att testa Path of Exile 2 early access (PC). Men jag tror det kommer vara problem så det får bli sekundärt.

Blir istället fortsatt Unicorn overlord (PS5), Cyberpunk 2077 (PC) samt Warhammer 40k :Rogue Trader (PC)

Medlem

Grinda i The First Descendant säsong 2 som precis släppts

Medlem

MSFS 2020, PMDG släpper sin 777 Freighter idag, så det blir frakt i helgen.
Funderar även på att kanske kicka igång Software Inc. igen, Inte spelat det på bra länge.

Blir att fortsätta med post-game i Dragon Quest XI. Snart klar!

Medlem

Spelar faktiskt just Mafia Definitive edition på series x.
Alltså vilket grymt bra jobb dom gjort med remastern och vilket bra spel det är.
Bara att man kan skippa körning mellan a-b om man vill, inga ”hitta ut från där du kom utan anledning”- gåtor utan väldigt drivet för att man ska ha kul på det sätt man vill.

Ibland hoppar jag cut scenes ibland inte. Ingen 20 minuters tutorial hur man tittar runt med kameran.
Äldre spel var bättre

Medlem

Mer Mechwarrior 5: Mercenaries eller kanske Battletech med Roguetech-modden. Får se vad för perspektiv jag vill ha på mina mechs den här helgen!

signatur

Och allt vad det innebär, fortfarande.

Medlem
Medlem

Jag började med Red Dead Redemption 2 förra veckan, första gången för mig, även fast jag har haft spelet sedan det släpptes.
Jag visste att jag måste vara i rätt mood å så innan jag börjar med spelet, känns som det var rätt beslut då jag har riktigt kul i spelet å gillar det skarpt.

signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Blir inget spelande. Hela familjen åker på min arbetsgivares julfest.

signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Gjorde misstaget att pausa Stalker 2 för att kolla in Satisfactorys julevent. Helt plötsligt sitter man där och lägger 10 timmar på att dra järnväg mellan småfabrikerna och huvudfabriken. Blir mer av det till helgen.

Medlem

Väntar på att klockan ska bli 20 så man kan spela Path Of Exile 2 på PS 5

Medlem

Kösimulator till poe2

signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Path of Exile 2. Vad är det ens för fråga?

tsm
Medlem

Tomb Raider 2 Remastered

Medlem

Kör vidare på S.T.A.L.K.E.R 2. Är helt inne i det spelet just nu.

Medlem

Spelar man något annat än Path of Exile 2 är det till att skaka galler om du frågar mig!

Tänkte göra en djupdykning i Dragon Quest III HD-2D. Har bara provat det som hastigast, supermysigt verkar det vara iaf. ❤️

signatur

00:00:02:42

Medlem

Har blivit 100% klar med Elden Ring - alla bossar, grottor, vapen och annat man kan tänka sig - vilken resa! Egentligen borde man smida DLC-järnet medan färdigheterna är varma, men jag behöver bryta av med något mindre och provar Bloodstained: Ritual of the Night.

Medlem

Åh, Mafia!! Vilket mästerverk. Racing-uppdraget var för övrigt så mycket lättare nu än för 20 år sen😅

För min egen del blir det GTA5 (håller på att spela om det innan 6an), Kingdom Come (måste prova lite innan 2an kommer) och kanske lite FC25

Medlem

Spelade precis klart Mafia. Det är ett mycket bra spel, härliga minnen. Men det känns som att storyn är lite forcerad på slutet ändå och jag har lite svårt för att huvudkaraktären dödar säkert 30-50 poliser under spelets gång. Men det är farligare att åka dit för dope 😂

Så även solen har sina fläckar.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av tsm:

Tomb Raider 2 Remastered

Kul! En till.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Kö of Exile 2.

Skribent

Ok. Racinguppdraget var ju en helt annan femma denna gången. Tack och lov. Otrolig remake än så länge. Väldigt imponerande.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Blir att fortsätta med Stellar Blade och Bravely Default II denna helg.

Medlem

Ska lägga sonen och sen fortsätta köa i PoE 2 resten av kvällen. Har gött häng på Discord med massa vänner iaf

Medlem

Har blivit med Series X så just nu spelar jag Forza horizon 5 o h det kommer jag nog fortsätta att göra i helgen

Drog hem Marvel Rivals och ska försöka hinna att tedta det också

signatur

Cause i need to watch things die

12
Skriv svar