Maffig spelhelg väntar – vad spelar du?

Medlem

POE 2 förhoppningsvis och måla min warhammer pile of shame :/

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Skribent

FS25 bara växer och växer (no pun intended). Är alldeles för många timmar in och först nu har jag det där lugnet att allt inte måste ske direkt.

signatur

I am the black wizards.

Medlem
Medlem

jag har tagit upp rimworld coop med dlc efter en månads paus, och är återigen på spiderman remastered som är skitkul. stalker 2 var för krävande för min dator, så installerade även sniper elite 4 deluxe. och har en platta bärs. så japp, bra spelhelg!

signatur

//monster

Medlem

Vill testa PoE2 när jag kommer hem från julfesten

Medlem

PoE2 här med.
Imponerad hittills!

Medlem

Jag lirar ett gammalt halvtrasigt men fruktansvärt underhållande spel från när jag var tonåring: Marc Ecco's Getting Up. Förvånansvärt bra slagsmål.

signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat aktiv i Stockholmsområdet under 80-talet

Medlem

Har nyligen avklarat remaken av Silent Hill 2. Var väldigt skeptisk till spelet, kanske för att originalet är så heligt för mig. Men är mycket bättre än väntat.

Så nu är suget efter mer Silent Hill. Blir att testa The short message i helgen. Det har fått svala betyg. Men nyfiken.

Efter det blir det om tid finns, börja köra remaken av Dead space.

Sandland och Behemoth

Medlem
Skrivet av MiffedStingray0:

Sandland och Behemoth

Spelade igenom sandland för ert tag sedan och blev riktigt positivt överraskad. Bra spel.

signatur

Denim demon.

Medlem

Blev ganska precis klar med S.T.A.L.K.E.R 2 så blir till att påbörja en platinum run på ett av favoritspelen, Nier: Automata! <3

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Här spelas det Divinity Original Sin 2 så det ryker i min ny köpta soundbar 😂.

Medlem

Har läst så mycket om POE2 på FZ senaste tiden så nu måste jag testa själv. Downloading...

Medlem

Fallout London, inte orkat böka med det förrän nu (då jag har Fallout 4 på Steam kräver installationen en del handpåläggning) och måste säga att jag är imponerad! Visst är det ibland tydligt att det är en mod, och visst gör sig Bethesdas hopplösa spelmotor allt som oftast påmind, men att det skulle vara såpass lore-vänligt och överlag så väl bra som jämn kvalitet var jag inte riktigt beredd på.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Planen var Stellar Blade som jag lånade på bibblan i fredags, men efter en timma räckte det, kan tyvärr inte hitta mycket positivt med det spelet... Så blev Marvel Rivals stället!

Skrivet av Slutbossen:

Spelade igenom sandland för ert tag sedan och blev riktigt positivt överraskad. Bra spel.

Ja det är jättebra ! Har du sett serien ? För det finns en Anime också som va bra.

Medlem
Skrivet av MiffedStingray0:

Ja det är jättebra ! Har du sett serien ? För det finns en Anime också som va bra.

Tuffade igenom mangan när den kördes i svenska Shonen jump för bra länge sedan. Borde läsa igenom den igen nu när jag spelat spelet.

signatur

Denim demon.

Medlem

Hatten på och läderpiskan såklart pratar jag om Indiana Jones spelat nu ca 5 timmar. Riktigt bra hittils. Det flyter också bra vilket var väldigt trevligt.

12
Skriv svar