Maffig spelhelg väntar – vad spelar du?
Har nyligen avklarat remaken av Silent Hill 2. Var väldigt skeptisk till spelet, kanske för att originalet är så heligt för mig. Men är mycket bättre än väntat.
Så nu är suget efter mer Silent Hill. Blir att testa The short message i helgen. Det har fått svala betyg. Men nyfiken.
Efter det blir det om tid finns, börja köra remaken av Dead space.
Sandland och Behemoth
Spelade igenom sandland för ert tag sedan och blev riktigt positivt överraskad. Bra spel.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Fallout London, inte orkat böka med det förrän nu (då jag har Fallout 4 på Steam kräver installationen en del handpåläggning) och måste säga att jag är imponerad! Visst är det ibland tydligt att det är en mod, och visst gör sig Bethesdas hopplösa spelmotor allt som oftast påmind, men att det skulle vara såpass lore-vänligt och överlag så väl bra som jämn kvalitet var jag inte riktigt beredd på.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Spelade igenom sandland för ert tag sedan och blev riktigt positivt överraskad. Bra spel.
Ja det är jättebra ! Har du sett serien ? För det finns en Anime också som va bra.
Ja det är jättebra ! Har du sett serien ? För det finns en Anime också som va bra.
Tuffade igenom mangan när den kördes i svenska Shonen jump för bra länge sedan. Borde läsa igenom den igen nu när jag spelat spelet.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.