Kingdom Come: Deliverance 2 om varför du bör ha huvudet kvar på axlarna
Personligen vill jag ha möjligheten att ställa in maximal "Gore" med full lemlästning o massor av sprutande blod i option menyn.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Collector's edition, samt tagit ledigt från jobbet!😁 Bara att vänta.
Hoppas du har koll på att spelet blev framflyttat till den 4e februari
Hoppas du har koll på att spelet blev framflyttat till den 4e februari
Haha ja jag hade ju fixat för den ursprungliga datumet. Som tur var kunde jag ändra till det nya datumet😂
No hill is too steep No hole is too deep
Har mycket kvar att gotta mig med i första spelet. Ljuvligt RPG!
Får väl tyvärr vänta något år på att uppföljaren dyker upp på Switchen 2. Men men, i min ålder så har man ju inte bråttom direkt.
Har också mycket kvar att gotta mig i första spelet köpte det nämligen på Black Friday så jag har inte heller bråttom har precis börjat
Har också mycket kvar att gotta mig i första spelet köpte det nämligen på Black Friday så jag har inte heller bråttom har precis börjat
Hade för bråttom med att köramain quest känner jag nu när jag nästan är färdig med huvudstoryn. Känns som läge att börja om från början igen och ta en lugnare genomkörning.