I skrotad Witcher 3-scen besöker Geralt Cyberpunk 2077-världen

Robot
I skrotad Witcher 3-scen besöker Geralt Cyberpunk 2077-världen
Medlem

Älskar sånt här!

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

De som gräver i koder och hittar allt sånt här kommer jag alltid uppskatta med hela min själ <3

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Geeks Gaming

Var där inte ett påskägg i cp2077 också? Iaf något Witcher relaterat minns jag

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av NordhNet:

Finns flera stycken. Kommer ihåg ett direkt i början om du spelar som Corpo där man kan hitta en tidning med Ciri på omslaget.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Där är några stycken om jag inte är helt ute och cyklar:

1. Man kan ringa ett nummer och då hör man en låt från Witcher 3

2. I en arkadmaskin så hålls den högsta poängen av Zirael (stavning?) som är Ciris namn. Hon har varit där och spelat!

3. Där finns ett brev från Yennefer där hon uttrycker en önskan om att man ska sprida hennes aska på månen

4. Nånting mer som jag inte kommer ihåg nu

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Testpilot

Jag sörjer mest att vi inte fick se mer av Iorveth, Witcher 2s bästa karaktär. Tanken var att han skulle dyka upp i 3an också men det blev tyvärr borttaget.

Medlem

WHERE NO TURTLE HAS GONE BEFORE

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Där är några stycken om jag inte är helt ute och cyklar:

1. Man kan ringa ett nummer och då hör man en låt från Witcher 3

2. I en arkadmaskin så hålls den högsta poängen av Zirael (stavning?) som är Ciris namn. Hon har varit där och spelat!

3. Där finns ett brev från Yennefer där hon uttrycker en önskan om att man ska sprida hennes aska på månen

4. Nånting mer som jag inte kommer ihåg nu

I ett av de olika sluten (Panams) man kan få i Cyberpunk 2077 så sätter sig en svala brevid V och flyger sedan iväg. I övrigt så är nästan alla djur sedan länge utrotade i Night City. Ciris namn på det äldre språket är Zireael, vilket betyder svala.

Medlem
Skrivet av Popski:

I ett av de olika sluten (Panams) man kan få i Cyberpunk 2077 så sätter sig en svala brevid V och flyger sedan iväg. I övrigt så är nästan alla djur sedan länge utrotade i Night City. Ciris namn på det äldre språket är Zireael, vilket betyder svala.

Underbart med svalan!

signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar