I skrotad Witcher 3-scen besöker Geralt Cyberpunk 2077-världen
Var där inte ett påskägg i cp2077 också? Iaf något Witcher relaterat minns jag
Finns flera stycken. Kommer ihåg ett direkt i början om du spelar som Corpo där man kan hitta en tidning med Ciri på omslaget.
Var där inte ett påskägg i cp2077 också? Iaf något Witcher relaterat minns jag
Där är några stycken om jag inte är helt ute och cyklar:
1. Man kan ringa ett nummer och då hör man en låt från Witcher 3
2. I en arkadmaskin så hålls den högsta poängen av Zirael (stavning?) som är Ciris namn. Hon har varit där och spelat!
3. Där finns ett brev från Yennefer där hon uttrycker en önskan om att man ska sprida hennes aska på månen
4. Nånting mer som jag inte kommer ihåg nu
Ännu en dag i paradiset.
Där är några stycken om jag inte är helt ute och cyklar:
1. Man kan ringa ett nummer och då hör man en låt från Witcher 3
2. I en arkadmaskin så hålls den högsta poängen av Zirael (stavning?) som är Ciris namn. Hon har varit där och spelat!
3. Där finns ett brev från Yennefer där hon uttrycker en önskan om att man ska sprida hennes aska på månen
4. Nånting mer som jag inte kommer ihåg nu
I ett av de olika sluten (Panams) man kan få i Cyberpunk 2077 så sätter sig en svala brevid V och flyger sedan iväg. I övrigt så är nästan alla djur sedan länge utrotade i Night City. Ciris namn på det äldre språket är Zireael, vilket betyder svala.
I ett av de olika sluten (Panams) man kan få i Cyberpunk 2077 så sätter sig en svala brevid V och flyger sedan iväg. I övrigt så är nästan alla djur sedan länge utrotade i Night City. Ciris namn på det äldre språket är Zireael, vilket betyder svala.
Underbart med svalan!
Ännu en dag i paradiset.