Uppesittarkväll med Årets spel och insamling!

Robot
Medlem

Har julbord med jobbet men hinner dyka upp innan det är slut i varje fall

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Backloggens befriare

Vad blir det för line-up?

signatur

Ad hoc addendum

Redaktör
Skrivet av keffkebab:

Vad blir det för line-up?

Daniel-san, Fräcka Fredrik, Tomas Tvivlaren - allt kryddat av den skånska senapen Wakkaah!

signatur
Medlem

Avslutas insamlingar med champagne i sedvanlig ordning...? Tänkte att redaktionen kanske vill ha en vattentät jacka då bara

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Går det att se i efterhand? Jag får dispans för mitt band släpper en skiva då och jag står på scenen. :’(

Redaktör
Skrivet av Kleptomaniac:

Avslutas insamlingar med champagne i sedvanlig ordning...? Tänkte att redaktionen kanske vill ha en vattentät jacka då bara

Vi.... har lärt oss läxan.

Skrivet av Dreijer:

Går det att se i efterhand? Jag får dispans för mitt band släpper en skiva då och jag står på scenen. :’(

Kul! Och giltig frånvaro. Ja, det är bara att kolla efter när du vill.

signatur
Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Tänk att det gått hela fem år!

Medlem

Kommer tyvärr ej kunna se detta live men skickade ett litet bidrag till insamlingen!

Chefredaktör
Skrivet av Lasrod:

Kommer tyvärr ej kunna se detta live men skickade ett litet bidrag till insamlingen!

Tack vad fint! ❤️

Megadelux

Kul! Har varit med dom flesta år och skänkt lite slantar. Kommer sitta med i år igen.

Medlem

Kan inte denna gång, kör hårt och lycka till med insamlingen! Slänger in ett bidrag där iaf

Medlem
Skrivet av Dreijer:

<Uppladdad bildlänk>

Var där, köpte muggen, ett av mina roligaste minnen med FZ

Bänkar mig naturligtvis som alla andra år för en trevlig stund med alla er andra på FZ. Vi ses där.

Medlem

Oj va det ikväll...hade helt missat. Jag lär hänga på om jag orkar, ligger sjuk hemma 🥴 självklart blir det en slant till insamlingen också.

Medlem

Missar det, blev inkallad till en extra genomgång av nytt el- och ljudsystem på jobbet. På en fredagkväll…

Medlem

Måste handla lite att äta och dricka till sändningen. Jag hinner om jag springer nu!

Medlem
Skrivet av Dreijer:

<Uppladdad bildlänk>

PC - pre corona känns som 100 år sen. 😎

Medlem

Ni glömde spela upp årets spel intro/outro musiken!
https://www.youtube.com/watch?v=NDHHV0U-GA0

Medlem

Dum fråga. Vart hittar jag Tradera-auktionerna?

Redaktör
Skrivet av Tratt:

Dum fråga. Vart hittar jag Tradera-auktionerna?

De börjar nästa vecka. Info kommer i nyheter.

signatur
1
Skriv svar