Spylooo - Hjulet ger mig Spider-Man och jag vinner i Marvel Rivals?
Hej! Jag har sedan tidigare haft en tråd här på FZ, då under namnet SpelPåven. Jag hade dock ett låångt break och ett byte av namn och tråden ska nu vara borta, och jag kör en nystart såväl här som på Youtube och Twitch.
Jag heter Spylooo och är en mycket gammal 32-åring som älskar att göra content på internet. Jag har två Youtubekanaler, en egen och en med en kompis, och jag streamar på Twitch. Som jag sa har aktiviteten ett tag varit låg men nu är jag igång på allvar igen på framförallt Youtube men även en Twitch där det bubblar och comebacken är snart på riktigt!
Jag är en så kallad Variety-spelare och spelar det jag känner för, och på min egna youtubekanal kan det t.om hända att det dyker upp annan content än spel, även om det är det primära fokuset. Jag är alltid ute efter nytt folk att spela med, så spelar jag något spel ni tycker är kul så hojta till bara så kan vi spela ihop, men då bör du inte vara rädd för att höras på internet!
Länkar lite videos jag har gjort samt min Twitchstream! Tar tacksamt emot såväl likes, prenumerationer såsom konstruktiv kritik och idéer!
Twitch:
Spylooo
Youtube:
Spylooo
Och bilen går bra?
Punktering häromdagen men annars så!