Cyberpunk 2077 patch 2.2 är ute och fokuserar på utseende

Robot
Cyberpunk 2077 patch 2.2 är ute och fokuserar på utseende
Medlem

Coolt jag räknar med att det kommer till PS5 också. Även om det inte är tydligt i nyheten vare sig för eller emot.

Medlem

Utseende är viktigast. Vi har ju Tinder. Och Silent Hill 2 (och FF7) remaken har snyggare grafik än originalet. Så det är bättre.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Coolt jag räknar med att det kommer till PS5 också. Även om det inte är tydligt i nyheten vare sig för eller emot.

Står klart och tydligt.
Update 2.2 for Cyberpunk 2077 is being rolled out on PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S!

Medlem
Skrivet av MorbidSwe:

Står klart och tydligt.
Update 2.2 for Cyberpunk 2077 is being rolled out on PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S!

Nu visste jag att patchen släpps till alla formaten, men nej, det står INTE alls i nyheten. Du refererar till videon antar jag? Han har rätt i det han skrev.

Inga nya frillor verkar det som😑

Medlem
Skrivet av Vintersorg:

Nu visste jag att patchen släpps till alla formaten, men nej, det står INTE alls i nyheten. Du refererar till videon antar jag? Han har rätt i det han skrev.

Nej inte i nyheten, men klickar man på länken som leder till innehållsförteckningen så står det klart och tydligt.

Medlem

Kanske dags att köpa det snart.

Medlem
Skrivet av PsykoFnask1985:

Inga nya frillor verkar det som😑

Men det kanske är rätt lock på gatubrunnarna nu.

Medlem

Vilken ingentingburgare. Hade hoppats på mer, men får väl skylla mig själv som lyssnade för mycket på hypen igen.

Medlem

Då kan jag lägga mina familjebilder i mappen och få upp dem ingame. Det blir roligt.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av Piddelito:

Vilken ingentingburgare. Hade hoppats på mer, men får väl skylla mig själv som lyssnade för mycket på hypen igen.

De skulle inte ens släppa fler patchar sa dom. Så rätt enkelt att räkna ut att denna inte skulle vara något större.
Gissar denna gjordas av några där på deras fritid

Medlem
Skrivet av Karmak:

De skulle inte ens släppa fler patchar sa dom. Så rätt enkelt att räkna ut att denna inte skulle vara något större.
Gissar denna gjordas av några där på deras fritid

Patchen gjordes av studion Virtious, outsourcad helt enkelt.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Patchen gjordes av studion Virtious, outsourcad helt enkelt.

Jaja, de har oavsett lagt ner resurser på patchen, även om resursen till 90% bara är pengar. Det viktiga är att vi fick något nytt trots att det egentligen inte var meningen

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Piddelito:

Vilken hype? Det uttalade var att man inte skulle göra fler uppdateringar, plus att denna uppdatering släpptes i samma veva som den avtäcktes. Ingen visste ens om att uppdateringen var på väg innan den släpptes, så jag undrar vad det är du har "lyssnat" på. 🤔

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Vilken hype? Det uttalade var att man inte skulle göra fler uppdateringar, plus att denna uppdatering släpptes i samma veva som den avtäcktes. Ingen visste ens om att uppdateringen var på väg innan den släpptes, så jag undrar vad det är du har "lyssnat" på. 🤔

https://x.com/Marcin360/status/1866161075281863141

Medlem

Blir man överhypad av det där får man nog skylla sig själv.

signatur

Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Medlem
Skrivet av FLAXMANNEN:

Blir man överhypad av det där får man nog skylla sig själv.

Ja han sa ju att han fick skylla sig själv.

1
Skriv svar