Amazons spelserie Secret Level har haft premiär

Robot
Amazons spelserie Secret Level har haft premiär

Åtta avsnitt om bland annat Unreal, WH40K, Armored Core och Pac-Man.

#Amazon, #Secret-level, #Tv-serier

Medlem

Såg avsnitt 1 och 2 igår..vilket fått mig att precis starta Sifu (som jag inte visste jag hade)

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har ganska lågt intresse för showen men ska kika in WH40k samt Armored Core avsnitten och om dom visar sig vara underhållande kanske jag ger resten en chans

Medlem

Lite smånyfiken på detta. Kanske spawnar spinoffs om företagen som äger respektive ip märker intresse.

signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Såg alla som var tillgängliga igår och det var i överlag en besvikelse 🙁. New world var den bästa hittils.

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Lite smånyfiken på detta. Kanske spawnar spinoffs om företagen som äger respektive ip märker intresse.

Ja vi får väl hoppas på en Concord-spinoff.

Medlem

Givetvis välgjorda, men ack vad det kändes som förlängda speltrailers. De skulle satsat på att göra 3-4 olika istället med betydligt längre speltid.

signatur

Har spelbranschen som hobby

Medlem

Ser fram mot Mega man avsnittet.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skrivet av Arcadia:

Diaboliskt!

OnT: Taggad på detta, inte minst Concord lol. Nån som vet vad Exodus är för spel?

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Tyckte alla avsnitt var otroligt bra gjorda och underhållande. Längtar till mer

Medlem
Skrivet av Arcadia:

”The Awokening”

signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Coolt. Hade ingen aning om detta. Armored Core-avsnittet och Warhammer måste jag iaf se

Medlem

Oooootroligt suggestivt trailer. Fan vad de kan spela på sinnesintryck och känslor. Jag bölade till slut. Kommer att bänka mig vid stora skärmen och maxa ljudet, i hörlurarna så inte resten av familjen klagar.

Medlem

Ska ge den en chans ikväll

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Diaboliskt!

OnT: Taggad på detta, inte minst Concord lol. Nån som vet vad Exodus är för spel?

Det är under utveckling av tidigare Bioware Austin folk på deras nya studio Archetype Entertainment tillsamman med Wizards of the Coast. Matthew McConaughey har en roll i spelet.
https://www.exodusgame.com/en-US

OT så såg jag alla tillgängliga avsnitt tidigare idag och gillade de mesta. Favoriterna är nog Pacman och Unreal. Men alla var väldigt välgjorda.

Medlem

På rak arm känns det väl mest bara som en enorm reklamkampanj med några klassiska spel instoppade för att få det att verka som att det uppnår verkshöjd. Kanske låter cyniskt men det var mest bara min första reaktion.

Men jag tänker åtminstone se Mega Man-avsnittet av ren nyfikenhet.

signatur

"adventurers always go left"

Medlem

Såg dom sex första igår, tyckte dom var överlag väldigt snygga och representerade sin IP bra (bäst var New World med Arnold & Warhammer som var mäktig), förutom Pac-Man som var helt knäpp och nån slags skräck-bizarro version, men tydligen hade manusförfattarna blivit specifikt ombedda att skriva nåt konstigt och knäppt om just Pac-Man.

Medlem

Warhammer gör mig alltid glad. Ytterligare ett plus i kanten att självaste Adewale Akinnuoye-Agbaje aka Adebisi från serien Oz dyker upp!

signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

International
Man of Mystery

Jag tyckte de var riktigt välgjorda, gillade speciellt Arnolds karaktär i New Worlds och Keanu i Armored Core. VIsst blir man lite sugen på att spela några av spelen men inte så att man går ut och köper dem, mer kanske återinstallerar om man har det

Wh40k var också grym, pacman däremot kändes väldigt abstrakt

Crossfire däremot hade jag aldrig ens hört talas om, det känns verkligen som nån som har betalat för att få vara med

signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Jag förstår inte riktigt syftet med "serien", är det att försöka fånga intresse för att göra riktiga serier eller vad? Skulle lätt se mer av DnD och 40k, resten bryr jag mig inte om.

Medlem

Har hört flera säga nu att det bara känns som trailers. Vilken besvikelse efter fenomenala Love/Death/Robots. Och udda val av spel imo.

1
Skriv svar