Robot
Marvel Rivals

Hero-shootern död? Glöm det – Marvel bjuder på storstilad gratisaction.

#marvel-rivals

Medlem

Hoppas Glenn fick ordentligt med beröm då få verkar vilja spela strategist

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Kul shooter om man tycker om casual och korta matcher! Roliga heroes! Överglänser Overwatch!

Skribent
Skrivet av Managor:

Hoppas Glenn fick ordentligt med beröm då få verkar vilja spela strategist

Du kan vara lugn, Glenn får precis så mycket beröm han förtjänar och hans ego klarar av

Vi är ett gäng som lirar och två-tre av dem axlar ofta strategist-rollen så har inte stött på det problemet särskilt ofta

Medlem

Hoppla! Lite oväntat bra eller? Laddat ner och ska testa asap. Tro det eller ej men jag spelar fortfarande Overwatch i omgångar

Skribent
Skrivet av Cortex:

Hoppla! Lite oväntat bra eller? Laddat ner och ska testa asap. Tro det eller ej men jag spelar fortfarande Overwatch i omgångar

Jag hade själv lite försiktiga förhoppningar som verkligen infriades - riktigt kul att lira tillsammans med polare och många hjältar jag vill lära mig.

Jag har också återbesökt Ow/ow2 i omgångar men det tappade verkligen momentum och känns rätt trist nu. Dom har precis lanserat en ny tank, en nyhet som verkligen försvunnit i bruset.

Hoppas Netease klarar av att surfa vidare på framgångsvågen och kan fortsätta att hålla folket intresserade!

Testpilot

Oj jag hade avfärdat detta men efter recensionen blev jag taggad på att testa.

Medlem

Ruskigt kul, har spelat hela helgen. Favoritfiguren än så länge är rätt överlägset Loke.

signatur

"adventurers always go left"

FM-guru
F.d. Sisyr

Blev själv förvånad över vilket positivt intryck det gjorde de få matcherna jag hann testa innan Path of Exile 2 släpptes i EA (förhandstitt kommer). Nu hann jag ju testa det allt för lite då, men upplevde det som välpolerat med bra känsla och feedback i spelmekaniken.

Medlem

Bra recension! Instämmer med allt. Ruskigt kul!

Skribent
Skrivet av Mutumba:

Oj jag hade avfärdat detta men efter recensionen blev jag taggad på att testa.

Gör det! Varma rekommendationer från min sida 🙂

Skrivet av atom:

Ruskigt kul, har spelat hela helgen. Favoritfiguren än så länge är rätt överlägset Loke.

Loke är svår att bemästra men sticker verkligen ut! Har haft väldiga problem att jaga ifatt honom som Iron Fist! 😅

Skrivet av Bro Exotic:

Bra recension! Instämmer med allt. Ruskigt kul!

Tack så mycket, kul att du läser! 🙂

Medlem

Jag har spelat sedan alpha och älskar det lika mycket då som nu. Fördel att jag diggar superhjältar också.

Under alpha fick spelet mycket skit pga att creators som fått nycklar inte fick snacka negativt om spelet. Dumt av Neatease att göra så. Särskilt när spelet genuint är grymt!

signatur

Halo kompis!

Skribent

Spelet är löjligt likt Overwatch, men jag finner inte det som en dålig grej. Det var lätt och komma in i och jag grunden till OW är ju faktiskt bra.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Påminner om OW är en underdrift.
Spelade 1 timme idag och mötte Tracer, Widow och Hanzo.
Är man ett Marvel fan så är de här nog ett perfekt spel.

Medlem

insåg inte hur mycket jag saknat overwatch, väldigt kul spel

signatur

Allätare

1
Skriv svar