Se Game Awards live på FZ i natt!
Min kropp är så redo för bland annat nya Mafia och Borderlands 4.
Plånboken min skriker dock av panik.
En intensiv vecka avslutas i en lång dag/långt dygn. Förra året hann jag inte ta en tupplur på kvällen men det ser ganska ljust ut för det i år.
En intensiv vecka avslutas i en lång dag/långt dygn. Förra året hann jag inte ta en tupplur på kvällen men det ser ganska ljust ut för det i år.
Blir gameplay för Den of wolves? Tyckte jag läste det.
Jag hörde att ni skulle stuva om i podd-schemat för att få med allt intressant som kommer i natt. 👍
Blir gameplay för Den of wolves? Tyckte jag läste det.
Jajemen!
Jag hörde att ni skulle stuva om i podd-schemat för att få med allt intressant som kommer i natt. 👍
Ja, både det och Indiana skulle hamnat utanför det här programmet och det kändes dumt.
Alltså, jag vill bara säga i förväg att, tänk om den magiska siffran 3 visar sig (eller X då). Det är inte omöjligt... Inte orimligt heller med allt som hittas i Source2-sdkn osv. Frågan är ju bara om man kan försöka att inte ha så höga förväntningar.
jag tänker mig samma intro som på E3 2003 isf..
(https://www.youtube.com/watch?v=4ddJ1OKV63Q)
R Y S ER!
Alltså, jag vill bara säga i förväg att, tänk om den magiska siffran 3 visar sig (eller X då). Det är inte omöjligt... Inte orimligt heller med allt som hittas i Source2-sdkn osv. Frågan är ju bara om man kan försöka att inte ha så höga förväntningar.
jag tänker mig samma intro som på E3 2003 isf..
(https://www.youtube.com/watch?v=4ddJ1OKV63Q)
R Y S ER!
Jag tror det är lägre chans att Valve annonserar HL3 (eller någon annan trea) på just Game Awards än att det händer alls. Valve och Rockstar behöver verkligen inte den plattformen för att nå ut.
I så fall har Geoff lyckats säkra årtiondets deal.
Jag tror det är lägre chans att Valve annonserar HL3 (eller någon annan trea) på just Game Awards än att det händer alls. Valve och Rockstar behöver verkligen inte den plattformen för att nå ut.
Givetvis kan de båda stå på egna ben och göra lite vad de vill, när de vill och hur de vill. Det blir pengar i plånboken ändå. *Men* ja, nä, jag sänker temperaturen på förhoppningarna lite, men bara lite och hoppas att jag vaknar upp till något positivt
Vi förväntar oss datum för vargarnas spel inatt!
Halo kompis!
Vi förväntar oss datum för vargarnas spel inatt!
Vi är väldigt försiktiga med att annonsera datum. De ska vara 99 % säkra.
Det är alltså troligare att det utannonseras på Game Awards än att det händer alls?!
Vän av ordning noterar att lägre odds = ökad sannolikhet.
Woho! Jag är med!
Så himla taggad på att äntligen få en glimt av Hazelights nya.
☺️
jag med. Tror det kommer bli riktigt bra! Han har överasskad nästan varje gång han släpper nånting.
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci
jag med. Tror det kommer bli riktigt bra! Han har överasskad nästan varje gång han släpper nånting.
Hype!