Naughty Dog utannonserar scifi-spelet Intergalactic: The Heretic Prophet

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Porsche kan nog installera en frisörrobot i skeppet.

Hahaha. Sant. Eller Dyson.

Medlem
Skrivet av Thane:

Så förklara gärna varför du svarar att man har all rätt att vara skeptisk till ett inlägg som tar upp just kritiken mot kön och hudfärg i det spel?

Varför har man rätt att vara skeptisk till att det är en mörkhyad kvinna i Intergalactic och Ciri i The Witcher 4 är spelarkaraktärer?

Du är väldigt fast i kön och färg på folk.
Som sagt man har rätt att vara kritisk med tanke på vilka usla storys och spel vi fått de senaste 10 åren, tack vare folk som dig som fokuserar på allt annat än kreativiteten.

Ha det bra 💙💛

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem
Skrivet av asdfg:

Ser att du fått användning för gifen.

Den och One Piece gifen med zombien är fantastiska 👌

En ND anställd har läckt hela spelets story på X, och säga vad man vill så tror jag nog detta blir ND första stora flopp om det är den verkliga storyn.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

En ND anställd har läckt hela spelets story på X, och säga vad man vill så tror jag nog detta blir ND första stora flopp om det är den verkliga storyn.

Nej, det är desinformation

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Nej, det är desinformation

Fast vi vet ju inte om det stämmer så ditt uttalande kan likagärna vara desinformation tills dess att det går att bekräfta sanningshalten.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Fast vi vet ju inte om det stämmer så ditt uttalande kan likagärna vara desinformation tills dess att det går att bekräfta sanningshalten.

Speljournalisten Jason Schreier dementerar detta på bluesky. Svårt att se honom gå ut så säkert utan att ha vetskap om den riktiga storyn genom sina kontakter hos Naughty Dog då antar jag. Men innan NA själva kommenterar så vet man ju inte helt 100 såklart, jag lutar docl starkt åt falskt.

Medlem

Gode gud... känner ens folk till ordspråket ''döm inte boken efter omslaget''?
Spela först, döm sen.. eller köp inte spelet alls; your call!

signatur

- Bete dig för fan -
- Ingen favoritkonsol, bara favoritspel -

Skriv svar