The Dark Knight tråd 2

Medlem

ja! precis! the storyteller måste det vara! en gubbe som berättar sagor för sin talande hund! blir en beställning från the inter-tubez i efter middag!

shit, har verkligen letat efter den här i över femton år. tack för den!

Medlem
Skrivet av lave:

ja! precis! the storyteller måste det vara! en gubbe som berättar sagor för sin talande hund! blir en beställning från the inter-tubez i efter middag!

shit, har verkligen letat efter den här i över femton år. tack för den!

Faktum är att en scen från denna serie etsat sig in i huvudet på mig utan att jag hade en aning om vart ifrån den kom - när du skrev sagor för vuxna, vaknade något och jag letade lite och hittade en snubbe som haft mardrömmar pga precis den scen jag tänker på... det måste vara samma, tänker jag och bingo! Kommer nog själv betälla ett ex.

Scenen, för övrigt, gick ut på att en snubbe firar ner en annan kille i ett hål i skogen för att stjäla guld för troll eller rövare eller ngt i den stilen... när han drar upp repet igen hänger bara en hand kvar i repet.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

haha min tråd vann över ettan. Dagens gläde ämne


signatur

|=@/V _//-\6 |v|155@ !

Medlem
Skrivet av NästanHS:

haha min tråd vann över ettan. Dagens gläde ämne

Antingen

a) Du fattar inte att många här läser vad du skriver på pcgamer, då det är i princip samma forum.

b) Du fattar i efterhand och bortgjord försöker hålla masken.

c) Du är verkligen stolt på riktigt över att reta folk.

d) Du är 11 men fyller snart 12.

Vilket alternativ är det? Fyll gärna på med ett eget om du inte tycker alternativet passar.

Personligen har jag inte retat mig på dig, även om du tydligen försökt reta så många fz du kan, jag trodde bara att du var lite ny på internet men när det ser ut som om du tänker fortsätta i samma stil så måste jag ge dig ett kompistips - sluta i tid. Hålet blir bara djupare, liksom.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Definetivt alternativ C. Det kanske inte är så kul för er men så länge man har gjort en människa(mig) riktigt glad så är det värt era plågor.


signatur

|=@/V _//-\6 |v|155@ !

Medlem
Skrivet av NästanHS:

haha min tråd vann över ettan. Dagens gläde ämne

Din tråd: The Dark Knight tråd 2 - sida [ 1, 2 ]
Skapad av NästanHS - 332 visningar.

Tråd nr 1: The Dark Knight - sida [ 1, 2 ]
Skapad av Napapijri - 664 visningar.

mer än 300 visningar i den andra, otur där.

Dessutom 34 svar i denna (35 med mig) och 56 i den andra tråden.

Medlem
Skrivet av NästanHS:

Definetivt alternativ C. Det kanske inte är så kul för er men så länge man har gjort en människa(mig) riktigt glad så är det värt era plågor.

Jag tror inte du retat någon nämnvärt? Kasta dig in i någon av diskussionerna istället, där finns en massa tillfällen att reta folk - det krävs dock viss eftertanke, det är kanske för jobbigt?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av lave:

för övrigt: att ta med the league men inte V för vendetta är lite av ett kardinalfel! gör en tråd batman version 3 med lite vettiga alternativ så lovar jag att rösta

Klaga inte
http://www.fz.se/forum/thread.php?id=43981
^historiens värsta omröstning


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

12
Skriv svar