Youtube-boxaren Jake Paul läggs till som DLC i Undisputed
Ska erkänna att jag flinade när jag läste avslutande stycket 😁
Ska väl erkänna att jag kanske är en av dem...:P
"Writer and Fighter"
Han är ett geni och precis vad boxningen behöver!
Boxning är det nya wrestling:-P.
Boxning är det nya wrestling:-P.
To be fair, boxningen har varit pajaskonster rätt länge med alla olika organisationer och bälten. Jake har i alla fall fått folk att prata om boxningen igen och det ska han väl ha lite kred för antar jag.
"Writer and Fighter"
Läggmatch av Tyson! Han fick mycket pengar för att förlora matchen på poäng. 50mil $. Därför han bet i handskarna hela tiden för att påminna sig själv att INTE knocka Paul. Hålla sig till Gameplay vilket han lyckades med. Han och Paul skrattar hela vägen till banken genom att blåsa hela världen
To be fair, boxningen har varit pajaskonster rätt länge med alla olika organisationer och bälten. Jake har i alla fall fått folk att prata om boxningen igen och det ska han väl ha lite kred för antar jag.
Man brukar väl säga att all reklam är bra reklam iof men jag vet inte om folk pratar om boxning i så positiv bemärkelse när det gäller de här matcherna, åtminstone inte det jag hört. Vinstpengar och läggmatcher är väl det folk diskuterar.
Läggmatch av Tyson! Han fick mycket pengar för att förlora matchen på poäng. 50mil $. Därför han bet i handskarna hela tiden för att påminna sig själv att INTE knocka Paul. Hålla sig till Gameplay vilket han lyckades med. Han och Paul skrattar hela vägen till banken genom att blåsa hela världen
Du tror på riktigt att han (Tyson) hade chans att knocka Paul men medvetet undvek detta?
Ännu en dag i paradiset.
Han är boxningens Mcgregor. Älskad eller hatad han skapar intresse iaf.
Och helt otroligt att han lyckades få en hel värld att hoppas på att en pensionär ska kunna spöa en ung kille i toppform.
Du tror på riktigt att han (Tyson) hade chans att knocka Paul men medvetet undvek detta?
Japp exakt så är det.
Finns mängder av klipp som visar att Tyson hade ÖPPNA lägen där man ser att han avbryter slaget.
Tyson slog knappt ett enda slag med max kraft.. min 70 åriga far som är gammal boxare klarar av av få iväg fler slag än Tyson gjorde i den matchen.
Han såg förövrigt matchen med mig och han precis om jag är helt övertygade om att det var fake all the way.
Japp exakt så är det.
Finns mängder av klipp som visar att Tyson hade ÖPPNA lägen där man ser att han avbryter slaget.
Tyson slog knappt ett enda slag med max kraft.. min 70 åriga far som är gammal boxare klarar av av få iväg fler slag än Tyson gjorde i den matchen.
Han såg förövrigt matchen med mig och han precis om jag är helt övertygade om att det var fake all the way.
Okej, så kan det kanske vara. Du bör veta bättre än mig men i mina ögon så såg det inte alls ut så. Tyson såg sjukt trött och svag ut. I intervjuer efteråt så har han till och med sagt att han har minneluckor genom hela matchen vilket ju inte kan tolkas som styrka.
Ännu en dag i paradiset.
Okej, så kan det kanske vara. Du bör veta bättre än mig men i mina ögon så såg det inte alls ut så. Tyson såg sjukt trött och svag ut. I intervjuer efteråt så har han till och med sagt att han har minneluckor genom hela matchen vilket ju inte kan tolkas som styrka.
Minnesluckor hos gamla proffsboxare i den åldern är förmodligen vardagsmat och säkert även något han upplever utanför ringen. Tyson verkar ju ändå ha klarat sig ganska bra på den fronten.
Det finns en del väldigt suspekta lägen där Tyson gör sin berömda "slip under" och i stället för att kontra med sin patenterade högerkrok (som släckt the flesta) så stannar han upp och biter sig i handsken. Sen är jag också övertygad om att han var trött i senare ronder där åldern nog visar sig. Men första ronderna så kändes allt väldigt konstigt. Speciellt när man sett hur han tränat och då faktiskt har kvar en jävla massa kraft och snabbhet trots åldern.
Tror jag Tyson hade kunnat vinna? Jo det tror jag, Tyson är alltid farlig, men jag tycker Paul också visat sig vara en helt kompetent boxare som kan vara farlig han också.
Är matchen fixad? Vissa saker är suspekta, men jag vill varken säga bu eller bä om detta.
"Writer and Fighter"