20 miljoner har lirat Marvel Rivals – på 12 dagar

Robot
20 miljoner har lirat Marvel Rivals – på 12 dagar

Hjälteshootern går riktigt, riktigt bra.

#marvel-rivals

Medlem

Har skoj med det, går snabbt och enkelt att hoppa in och köra några matcher i stöten

Medlem

Riktigt kul spel! Snart vinterevent med som är liknande splatoon. Ska bli kul.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Har installerat men inte hunnit prova än. Jag spelade skitmycket Overwatch under 2017-2019 och saknar den känslan, får se om det här lyckas komma i närheten.

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Provade men kliade inte den där OW känslan tyvärr, menyerna och ljudet i spelet kändes bara "meh". Men kul att andra gillar det.

signatur

>>> 5800x - 6650 XT (i väntan på 9070/9070 XT) @ 1440p, 32GB 3600mhz, 2 TB M.2, 1TB SSD <<<

Medlem

Den träffade rätt och blev nästa fluga, frågan är hur länge det kommer hålla och hur många spelare det kommer tappa när det next trendy thing kommer. Fördelen den har är att den har Marvel märket. Annars hade det inte träffat så bra som det gjort är jag rätt så säkert på. Kul att det gick bra för dom!

signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D, Sapphire Pulse RX 9070 XT, MSI MAG B650 TOMAHAWK, DDR5 32GB 6000MHz

Medlem

Alltså.. Att massa folk har provat säger ju inte så mycket...
Jag provade - och sen avinstallerade jag.

Det är gratis och har ett stort varumärke osv.
Klart det kommer bli massa prov-siffror.

Det kostar inget att prova.
Hur mycket siffror hade dom haft om det kostade?

"Marvel's Avengers"-siffror hade antagligen varit ett drömscenario isåfall.

signatur

subterranean homesick alien

Neo
Medlem

Det är ett kul spel men går inte att undgå att det en "kopia" av tidigare shooters (som bl.a OW) men med Marvel tema. Spelar några comp matcher under några dagar och de okej. Får se hur det går för dom om några månader om hypen är över eller den håller i sig ett tag till. Har du inte testat de än och gillar denna typen av spel så gör de, de är F2P som sagt.

1
Skriv svar