Quiz: Kan du mer än Peter om svenska spelutvecklare?

Robot
Quiz: Kan du mer än Peter om svenska spelutvecklare?

Minecraft eller Mulle Meck? Utmana e-sportveteranen Peter Nordstrand från Agon by AOC om svenska spelutvecklare!

Medlem
Medlem
Medlem

Fan...

signatur

Submission is for the weak

Medlem
Medlem
Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Dåligt.

Medlem

Visst har väl Tetris sålts i flest ex..?

signatur

Konsolgubbe

Medlem

Det var mycket grova, men korrekta, gissningar i det där!

signatur

Videomupp

Medlem

Wow... Hade rätt på helldivers..

Medlem
Medlem
Medlem

Lättaste på länge

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Mitt resultat: 10/10.

Lättaste på länge

Absolut! Hur många gånger försökte du innan du fick 37 sek?

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Visst har väl Tetris sålts i flest ex..?

Tekniskt sett, ja - fast jag tror att skillnaden är att Minecraft är ett spel, varvid Tetris har släppts i otaliga olika varianter och versioner.

Medlem
Medlem

George Johansson. Visste faktiskt inte att han skrev Mulle Meck. Känner honom från bokserien Universums öde som jag läste när jag var en lite knatt. Hjälp vilka gamla minnen som kom forsande nu 😄

Medlem

Chansade lite på Mulle Meck.

Medlem
Medlem

signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skribent

Råkade klicka mig fram till kommentarerna utan att dela resultatet. Blev därför tvungen att göra quizet igen - men givetvis med samma svar. Därav den snabba tiden.

Allt för transparensens skull!

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Attans, jag fastnade lite på första frågan och valde fel när det första jag hade tänkt var rätt! Quiz om spelrekord såsom flest spelare, mest dialog, störst spelvärld och så vidare...

Medlem
Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Tekniskt sett, ja - fast jag tror att skillnaden är att Minecraft är ett spel, varvid Tetris har släppts i otaliga olika varianter och versioner.

Fair enough.

signatur

Konsolgubbe

123
Skriv svar