The Sims-pappan Will Wright snackar om kommande Proxi
Tycker det var fett dåligt förklarat vad spelet går ut på. Det enda jag minns i slutet av trailern är att man kan bygga scener baserade på minnen som man skriver och ger över till en AI som bygger dem åt en (som man sen kan modifiera). Inväntar nästa trailer. Med tanke på vart tekniken är idag så tvivlar jag starkt på att detta blir något märkvärdigt.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Känns som minnena är ganska begränsade till saker dom lagt till i spelet. Inte ens egna minnen, har fett svårt att tro att den kan återskapa mina semester minnen från 40 år tillbaka när jag trampade på en sten i havet på mallorca och skar upp hela foten.
Verkar väl som att det du skriver skall tas fram via någon sorts AI eller? Så om du skriver just om detta, så kommer den skapa ett sådant "minne" i spelet?
Själv förstår jag inte vad som är "spel" i spelet, verkar mera som något nytt Adobeprogram just nu.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Känns som minnena är ganska begränsade till saker dom lagt till i spelet. Inte ens egna minnen, har fett svårt att tro att den kan återskapa mina semester minnen från 40 år tillbaka när jag trampade på en sten i havet på mallorca och skar upp hela foten.
Haha. Jaa alla ens mörka minnen. "Proxi-orten". Den där gången vi tvinga Ali att dricka sitt eget piss medan Nabbe hotade honom med en laddad pistol. Pling-plong musik och convert to minecraft.
Skämtåsido... Fattade inte riktigt heller trailern men spännande med Ai implementeringar som inte endast är på idée stadiet.