Diskutera – Vilket spel har du lagt mest tid på i år?
i år?.. 4600 timmar är 191 dagar...
Sover du 6 timmar i snitt/dygn så har du inte mycket tid över till att gå på dass
nä, läste fel. Trodde det vara totalt och inte bara i år.
No hill is too steep No hole is too deep
Har försökt att mest köra kortare spel i år, så jag inte råkar tröttna i mitten och inte slutföra spelet.
Har gått sådär, för jag startade nyss en omgång Metaphor och funderar även på att testa Rogue trader, så jag lär ha att göra ett tag
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Nummer 1 för mig är det utan tvekan BG3. Jag hittar så mycket nytt hela tiden att det är svårt att sluta. Nummer 2 är nog en splitt mellan RDR2 och C2077. Har inte spelat så mycket annat. Väntar nu på att Stalker 2 ska patchas upp rejält innan jag ger mig in i det.
"Kebab?"
Specs: Intel Core i9-13900F, Nvidia GeForce RTX 4080, 32 GB RAM, 5120 x 1440, 240Hz.
The last of us 2.
Igen.
Tveklöst det bästa spelet som någonsin gjorts.
Jösses. Tycker du det kan du inte ha spelat mycket mer än Big Rigs och E.T...
Stellaris på ps5!
Som gammal pc-strategiälskare så är det supergrymt, och förvånansvärt beroendeframkallande. Fattar inte hur man kan bli så indragen 😂 sambon blir vansinnig
Jag har en rätt bra pc men det var längesedan jag spelade på den, det brukar mest bli ps5an numera av bekvämlighet.
Men jag har dock svårt att hitta bra spel, eller så blir man kräsnare med åren 😂
Sista spelet jag spelade var the Plucky squire, väldigt bra!
Jag gillar när ett spel får vara just ett spel, och Plucky squire tar in element från klassiska spel vilket jag gillar. Det känns som om det finns mycket för de nutida utvecklarna att hämta från äldre spel när det gäller spelglädje!