Epics gratisjul börjar med Vampire Survivors
Vampire survivors var mitt game of the year året det släppte (vilket det nu var)
Samma här, det vann helt överlägset! Det bästa spelet på många år.
Ser verkligen inte ut som ett spel jag uppskattar i en genre jag dessutom lämnade bakom mig i ren frustration när 80-talet slog över till 90-tal. Bullethell, pixelgrafik och snabba reaktioner rör inte min spelnerv på samma sätt idag som det gjorde när det inte fanns speciellt mycket andra alternativ som barn. Allt har blivit bättre sen dess i spelväg, allt!
Men vad fan gratis är ju alltid gott och kanske överraskar spelet positivt.
Ser verkligen inte ut som ett spel jag uppskattar i en genre jag dessutom lämnade bakom mig i ren frustration när 80-talet slog över till 90-tal. Bullethell, pixelgrafik och snabba reaktioner rör inte min spelnerv på samma sätt idag som det gjorde när det inte fanns speciellt mycket andra alternativ som barn. Allt har blivit bättre sen dess i spelväg, allt!
Men vad fan gratis är ju alltid gott och kanske överraskar spelet positivt.
Prova vettja!
I det här spelet ska du inte undvika "bullet hell" utan du ÄR bullet hell. Krävs inte några snabba reflexer, utan du traskar runt och skickar ut mer och mer vapen mot fler och fler fiender.
Måste spela det! Klickade hem det. Men för en gångs skull (första gången!?) känner jag: borde jag spela på mobil?
Riktigt bra mobilspel också!
PC | PS5 | Switch
Måste spela det! Klickade hem det. Men för en gångs skull (första gången!?) känner jag: borde jag spela på mobil?
Ett av få spel som funkar mycket bra på telefonen. Livsfarligt att spela i sängen dock (om man är ute efter sömn).
Ännu en dag i paradiset.
Jag har bara spelat det till mobil. Fungerar riktigt bra, får kanske testa på datorn nu också! Såg att de lade till nytt innehåll nyligen också.