Stalker 2 går redan med vinst för GSC Game World
Kul. Jag glädjer mig med Ukrainarna. Tyvärr ser det ut som skit på min antika PC men jag chans köpte spelet trots att jag låg under minimum kravet. Det går att spela det men på low inställningar i 30-40 fps med 65% av 1080p upplösning vilket inte ser bra ut. Får fortsätta med STALKER 2 när jag uppgrader min maskin.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Kul. Jag glädjer mig med Ukrainarna. Tyvärr ser det ut som skit på min antika PC men jag chans köpte spelet trots att jag låg under minimum kravet. Det går att spela det men på low inställningar i 30-40 fps med 65% av 1080p upplösning vilket inte ser bra ut. Får fortsätta med STALKER 2 när jag uppgrader min maskin.
Om du inte köper det senaste så finns det läge att fynda under början på nästa år när nVIDIA släpper nästa gen GPU och massa folk ska sälja sina gamla GPU
Hahaha, "chansköpte". 😚 Gillar din stil.
Du har alltså en 8 år gammal dator? Min nya PC är trasig så jag försökte spela med min 6 år gamla, men det går inte. Enorma laddningstider och saker vill inte ladda in i världen.
Memento Mori
Du har alltså en 8 år gammal dator? Min nya PC är trasig så jag försökte spela med min 6 år gamla, men det går inte. Enorma laddningstider och saker vill inte ladda in i världen.
Hehe, jag var extremt sugen o hade väntat länge så därför. Ja de e väldigt långa laddtider i starten. Perkele..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Årets spel!!! Detta och Plucky Squire är riktigt trevliga spel med bra gameplay och underhållande som attan! Superkul för Ukrainarna också att det går med plus för Stalker 💪
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Skönt att höra, de förtjänar verkligen lite vind i seglet. Finns inte många utvecklare kvar som gör sådana här spel längre. Stalker 2 hade en svajjig lansering men det märks att GSC Game World lyssnar och bryr sig om vad spelarna tycker. De verkar jobba på hårt att patcha och uppdatera spelet, nu senast med A-life som börjar fungera mer som tänkt. Och det är inte bara stora saker utan även småsaker som att stashikonen på kartan nu är lilafärgad igen, vilket för en Stalker-veteran gör förvånadsvärt mycket för inlevelsen :).
Min nya PC är trasig så jag försökte spela med min 6 år gamla, men det går inte.
Trist. Vet du vad det är? Om inte, vad är symptomen?
Hehe, jag var extremt sugen o hade väntat länge så därför. Ja de e väldigt långa laddtider i starten. Perkele..
Hur långt har du spelat då? Gjorde det där 65% av 1080p och annat långsamt att du gav upp?
Ska du köpa ny dator?
Memento Mori
Trist. Vet du vad det är? Om inte, vad är symptomen?
Plötsligt går den inte att boota, utan det står:
"Förbereder automatisk reparation"
"Diagnosing your PC"
"Your device ran into a problem and needs a restart"
"We'll restart it for you"
Och så startar allt om igen...
Schysst utdelning man fick för att ha köpt en PC med ett 4090 för 48100 eller 54300kr (svårt att se på kvittot vad slutsumman blev).
Memento Mori
Plötsligt går den inte att boota, utan det står:
"Förbereder automatisk reparation"
"Diagnosing your PC"
"Your device ran into a problem and needs a restart"
"We'll restart it for you"
Och så startar allt om igen...
Schysst utdelning man fick för att ha köpt en PC med ett 4090 för 48100 eller 54300kr (svårt att se på kvittot vad slutsumman blev).
Aj. Tråkigt. Det låter som som den klarar POST (Power On Self Test), men inte kan läsa in windows. Muppig SSD? Om du bootar linux från ett usbminne, går det bättre då? Kanske har din M.2 SSD hamnat lite på sniskan? Det kan ju inte skada att felsöka lite? Låter som du köpte den utomlands och har lite problem att få den felsökt hos leverantör..
Hur långt har du spelat då? Gjorde det där 65% av 1080p och annat långsamt att du gav upp?
Ska du köpa ny dator?
Lirade bara klart prologen o lite till. Det var ingen skön upplevelse när man kommer från PlayStation 5 där allt ser bra ut o flyter på. Jag kommer köpa ny dator direkt när ekonomin tillåter. Tyvärr är det tufft ställt nu.
Kommer köpa färdigbyggd PC iaf. Nåt ställa du kan rekommendera. ?
Lirade bara klart prologen o lite till. Det var ingen skön upplevelse när man kommer från PlayStation 5 där allt ser bra ut o flyter på. Jag kommer köpa ny dator direkt när ekonomin tillåter. Tyvärr är det tufft ställt nu.
Inet hela veckan lång.
Lycka till!
Är det inte enklare att gå plus när det skapats i Ukraina? Tänker främst på deras kostnader för löner å annat lär va mycket lägre än i vissa andra länder.
Haha tänkte inte ens på det, men är studion inte I Polen nu?
Aj. Tråkigt. Det låter som som den klarar POST (Power On Self Test), men inte kan läsa in windows. Muppig SSD? Om du bootar linux från ett usbminne, går det bättre då? Kanske har din M.2 SSD hamnat lite på sniskan? Det kan ju inte skada att felsöka lite? Låter som du köpte den utomlands och har lite problem att få den felsökt hos leverantör..
Nej, från Komplett.
Men nu fick jag flera uppslag för lösningar, lagom till man är långledig. Tack och God jul!
Memento Mori
"ingen skön upplevelse" haha
Jag kör också färdigbyggt nuförtiden. Värt 1000 kr för montering och installation istället för att själv sitta minst en heldag och svettas och svära. Tror inte det spelar nån roll vare sig man köper från Komplett, Inet, Netonnet eller Webhallen.
Kan du inte köpa på kredit?
Memento Mori
"Pc master race" am I right?!