Slingrande skräckspelet Slitterhead har fått en demo

Robot
Slingrande skräckspelet Slitterhead har fått en demo
Medlem

Har faktiskt tänkt köpa det men inte blivit av. Inte haft tid tyvärr. Det där med att livet konstant kommer i vägen är ett otyg.

Medlem

Nice. Måste testa demon. Intressant spel

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem

Jag har vart sugen på att testa spelet så jag lär också kolla in demon.

Verkar vara svårt att få tag på en fysisk version i sverige. Synd

Medlem

Tyvärr ingen tid för nya spel ännu först 2025. Måste klara Persona 4: Golden och Crusader Kings III innan Final Fantasy 7: Rebirth kommer till PC. SEN efter det får jag köpa nya spel.

Medlem

Skräckspel är att ta i! Renodlat actionsspel, rätt skoj sådant dock!

Medlem

Köpte det och har spelat ett tag nu. Gillar atmosfären, påminner om Stray och Ghostwire Tokyo. Lite egen spelmekanik och kanske aningen tillkrånglat, men jag kommer nog in i det.
Musiken är bra, av Akira Yamaoka (Silent Hill).
Man önskar att skaparen av Silent Hill (som även gjort detta) kunde gå tillbaks till den stilen igen, göra spel mer avskalade.

1
Skriv svar