Releasehästryttare
Pizza idag?
Medlem

Känner för ett fuskmål men vet inte om jag pallar att trängas med alla bakfyllon idag 😅

Medlem

Hade glömt hur gott pizza faktiskt är när man käkar på plats. Så där varm och krispig. Kommer nog aldrig beställa pizza via foodora mer. Enorm smakskillnad.

Medlem

Bajsar myran i skogen?

signatur

Halo kompis!

Fragtjuv

Ja. Det blir det eventuellt.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Moderator | Testpilot

Redan beställt och ätit en capricciosa!

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hembakt pizza idag.

Backloggens befriare

Det finns 364 andra dagar när.kag inte behöver vänta 60-90min på en pizza. Jag väljer en annan dag istället.

signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Nej, blir tapas istället

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Jag köpte en triangelmacka på macken.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fick över en halv oxfilé så jag gör nog biff Rydberg 😍

Medlem

Är väldigt sugen men tryckte ett fet kebabpizza häromdagen och vill inte äta pizza för ofta då det tar bort en del av njutningen.

Blir thaimat istället.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag är i Thailand och här finns bara skit-pizzor som Dominos och annat amerikanskt industriskräp. Lokala pizzor kan (sällan) överraska men är små och kostar typ mer än hemma. Det blir väl 7-11 igen.

Releasehästryttare
Skrivet av Freakon:

Är väldigt sugen men tryckte ett fet kebabpizza häromdagen och vill inte äta pizza för ofta då det tar bort en del av njutningen.

Blir thaimat istället.

Var bor du?

Alla thai ställen här har alltid stängt när det är helgdagar!

Medlem

Det blev lite köpt fryspizza såhär på eftermiddagen, saknades lite god sås till men annars är det perfekt måltid!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Det finns 364 andra dagar när.kag inte behöver vänta 60-90min på en pizza. Jag väljer en annan dag istället.

Tricket är att köpa pizza dagen innan och ha den i kylen. OBS om köper kebabpizza så be om att få såsen bredvid.

Medlem

Aaah, efter att ha flyttat från Stockholm till 4 mil söder om Växjö (skogen) kan jag säga att en av få saker jag saknar är just riktigt bra pizza, samt kebab (palmyras specifikt).
Tingsryd (2 mil bort) har bara sunkpizza, inte ens i Växjö har jag hittat riktigt bra pizza. Dom kan dock åstadkomma ok pizza.
Kalmar hade ett bra pizzaställe, men det är 12 mil bort. 😂

Ingen pizza idag med andra ord…

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Redan beställt och ätit en capricciosa!

signatur

Halo kompis!

Medlem

Är tack och lov aldrig bakis längre så det behövs ingen.

Medlem

Nä, drack inget igår så orkar laga mat idag

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Jag är i Thailand och här finns bara skit-pizzor som Dominos och annat amerikanskt industriskräp. Lokala pizzor kan (sällan) överraska men är små och kostar typ mer än hemma. Det blir väl 7-11 igen.

Vet inte hur det skiljer mellan länder för en kedja som Dominos. Har bara käkat Dominos en gång och det var i Manchester, men den var riktigt bra där. Skiljer ju en del mot "svenska" pizzor, men den var då i alla fall inte sämre.

Medlem
Skrivet av jawik:

Vet inte hur det skiljer mellan länder för en kedja som Dominos. Har bara käkat Dominos en gång och det var i Manchester, men den var riktigt bra där. Skiljer ju en del mot "svenska" pizzor, men den var då i alla fall inte sämre.

Jag bor i Jönköping och vill ha kebabsås. Finns inte det är det 0/10. 😉 Nej men visst, de är ok men thailändare är sämst på att bry sig hur de görs. En gång fick jag en som var helt bränd, helt svart uppepå. Slängde skiten. Ibland är de knappt halvbakade, etc. Sen är ju Dominos en megakedja. Pizzornas svar på Mcdonalds liksom. Går inte att jämföra med pizzerior hemma. Överlag då alltså.

Medlem

Nej, konsumerar varken alkohol eller skräpmat, är alldeles för mån om hälsan😇

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Medlem

Gjorde en smörgåstårta i morse, blir nog att ta från den under dagen istället.

Medlem
Skrivet av Devan:

Var bor du?

Alla thai ställen här har alltid stängt när det är helgdagar!

Helsingborg. Hade thaimat i kylen så slapp köpa.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Är småbarnsförälder, så firade knappt igår och konsumerade ingen alkohol.

Medlem

Nej här blev det att göra en köttgryta istället

KoP
Medlem

Gör en hemmagjord kebabpizza idag.

Medlem

Potatis + kycklingkebab för mig

12
Skriv svar