Elden Ring: Nightreign - Möjligheten att klottra på marken tas bort

Robot
Elden Ring: Nightreign - Möjligheten att klottra på marken tas bort

Nightreign kommer sakna möjligheten att skriva meddelanden på marken.

#Elden-Ring-Nightreign, #From-software

Releasehästryttare
Medlem

Vad gör det mig? Inte något, hela marken i Elden Ring är fullspammad med meddelanden, en mycket liten del är mina också förvisso. Det har gått i inflation i det, det var charmigt i Dark Souls serien när det inte var lika mycket. Helt enkelt till den grad att jag tvingas spela offline för att endast få de relevanta meddelanden från vad spelet vill säga självt. Är mycket nöjdare nu när jag slipper mycket dynga som distraherar upplevelsen. Glömd och saknad av endast ett fåtal i Elden Ring: Nightreign!

Medlem

Gött att slippa se alla omogna skitmeddelanden som t.ex Try tounge, then, but hole.. osv osv.

Releasehästryttare
Skrivet av PontusT:

Gött att slippa se alla omogna skitmeddelanden som t.ex Try tounge, then, but hole.. osv osv.

https://img2.joyreactor.com/pics/post/mp4/Dark-Souls-fandoms-...

Medlem

Det är ju tjusningen med spelet. Har ju varit så sen Demons souls. Men jag förstår verkligen anledningen till varför det passar i det här kommande spelet. Det är ju mer en spinoff än Elden ring 2. Ett spel för dom som vill ha mer och bättre co op.

Medlem

Har väl alltid gått att stänga av i options.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Detta är väl ingen bigge men man blir ju likväl minfre sugen ju mer man hör om detta.. :/

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av Devan:

But hole!

Är inte det South Park?

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av PontusT:

Spelar alltid Off-line pga. det.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fan, tycker det är skitkul när det passar in riktigt bra.

Medlem

Meddelanden i Dark souls/Elden ring är helt fantastiska och höjer spelen ordentligt :).

Men förstår att det kanske inte passar just det här spelet.

Medlem
Skrivet av PontusT:

https://youtu.be/vknOPYI6yMo?si=ilOOEtEBxl1uB48q

Medlem

Jag joinar de som tycker det är mer störande.
När man försöker vara indragen i stämmingen. Lista ut någon sorgsen del av storyn... och sen får man "Try finger but hole"
Enda nackdelen är att UTAN dem så blir det mycket lättare att missa saker. NPC quests i Elden Ring är ju ibland halvt omöjliga att hitta utan hjälp. Så då fick det ibland bli Fextralife eller annan guide istället.

Medlem

Tyckte att de gav välbehövliga fniss i all frustration.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

1
Skriv svar