The Last of Us säsong 2 har premiär i april
Tänk på att många som ser på serien inte har spelat spelen, så använd spoiler-taggar ifall ni vill avslöja något.
[spoiler]DIN TEXT HÄR.[ /spoiler] utan mellanslag innan snedstrecket
Väl rutet! På det temat: vill verkligen spela igenom tvåan inför säsong två. Hade känts bra. Kom bara halvvägs när jag körde det, tyckte det var väldigt utdraget. Men, men! Det är långt till april!?
En Bamseponny av folket
... Det är långt till april!?
Är väl ca 15minuter, en kvart så är vi där
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
Är väl ca 15minuter, en kvart så är vi där
Du har en bra poäng. Så kommer det kännas. 😑
En Bamseponny av folket
TLoU 3 confirmed?
Förstod de som att dom delar upp spelets story i 2 eller fler delar och gör en säsong av varje del. Part 2 är längre än part 1 så det kanske inte blir så utdraget men det är svårt att säga i nuläget.
These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.
Förstod de som att dom delar upp spelets story i 2 eller fler delar och gör en säsong av varje del. Part 2 är längre än part 1 så det kanske inte blir så utdraget men det är svårt att säga i nuläget.
Visst är det så, men tycker du att man behöver dela upp TLoU2 på fler än två säsonger? Tvek säger jag. Men absolut, mjölka pengar kan de alltid göra.
Vi får se hur det blir. Första säsongen tyckte jag de lyckades rätt bra med. Man kommer sldrig kunna leva upp till spelen dock, vilket e väntat.