The Last of Us säsong 2 har premiär i april

Robot
The Last of Us säsong 2 har premiär i april
Skribent

Tänk på att många som ser på serien inte har spelat spelen, så använd spoiler-taggar ifall ni vill avslöja något.

[spoiler]DIN TEXT HÄR.[ /spoiler] utan mellanslag innan snedstrecket

Medlem

Jag slog igång trailern och tittade ut genom fönstret då jag trodde att ett billarm gått igång utanför.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Jonny Myrén:

Tänk på att många som ser på serien inte har spelat spelen, så använd spoiler-taggar ifall ni vill avslöja något.

[spoiler]DIN TEXT HÄR.[ /spoiler] utan mellanslag innan snedstrecket

Väl rutet! På det temat: vill verkligen spela igenom tvåan inför säsong två. Hade känts bra. Kom bara halvvägs när jag körde det, tyckte det var väldigt utdraget. Men, men! Det är långt till april!?

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Dags att spela och genom tvåan för tredje gången då. Gud vad jag längtar till denna säsong.

Medlem
Citat:

Andra säsongen kommer inte att täcka hela andra spelet, utan det kommer att bli minst en säsong till, och kanske fler.

TLoU 3 confirmed?

Medlem

Antar det är därför dom fördröjde spelet på PC till samma månad. Har inte spelat TLOU2 då jag bara har PC.
Ser fram emot dom båda!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

... Det är långt till april!?

Är väl ca 15minuter, en kvart så är vi där

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Synd att skådisen som spelar Abby inte har tryckt lite testo och tren inför rollen, skämt osido. Ser fram emot hur dom tacklar spelet. 👍

Redaktör
Ponny
Skrivet av Issue:

Är väl ca 15minuter, en kvart så är vi där

Du har en bra poäng. Så kommer det kännas. 😑

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

TLoU 3 confirmed?

Förstod de som att dom delar upp spelets story i 2 eller fler delar och gör en säsong av varje del. Part 2 är längre än part 1 så det kanske inte blir så utdraget men det är svårt att säga i nuläget.

signatur

These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.

Medlem
Skrivet av RoxonMicke:

Förstod de som att dom delar upp spelets story i 2 eller fler delar och gör en säsong av varje del. Part 2 är längre än part 1 så det kanske inte blir så utdraget men det är svårt att säga i nuläget.

Visst är det så, men tycker du att man behöver dela upp TLoU2 på fler än två säsonger? Tvek säger jag. Men absolut, mjölka pengar kan de alltid göra.

Vi får se hur det blir. Första säsongen tyckte jag de lyckades rätt bra med. Man kommer sldrig kunna leva upp till spelen dock, vilket e väntat.

1
Skriv svar