Heroes of Newerth verkar bli återupplivat

Robot
Heroes of Newerth verkar bli återupplivat
Geeks Gaming

Ja tack! Tycker fortfarande HoN va det bättre moba spelet under den tiden. Och hade bäst variation av hjältar. Nomad for life

Medlem

Drakägg eller ska det hinta om en "fågelfenix", som att det ska resa sig från askan igen?

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Ja tack! Tycker fortfarande HoN va det bättre moba spelet under den tiden. Och hade bäst variation av hjältar. Nomad for life

Jag håller med. Jag tyckte HoN var mycket bättre än bägge föregångaren DotA, det samtida LoL och det senare DotA2. Vad det gäller gameplay i alla fall. Jag tror det bara var LoLs enorma marknadsföringskampanj i kombination med att LoL var något mer lättillgängligt som drev HoN till obskyritet trots att HoN hade ett rejält försprång...

Jag kommer dock aldrig spela det igen. Jag har aldrig spelat något spel som lockat fram mina sämre sidor mer än HoN..

Geeks Gaming
Skrivet av ompalompa:

Jag håller med. Jag tyckte HoN var mycket bättre än bägge föregångaren DotA, det samtida LoL och det senare DotA2. Vad det gäller gameplay i alla fall. Jag tror det bara var LoLs enorma marknadsföringskampanj i kombination med att LoL var något mer lättillgängligt som drev HoN till obskyritet trots att HoN hade ett rejält försprång...

Jag kommer dock aldrig spela det igen. Jag har aldrig spelat något spel som lockat fram mina sämre sidor mer än HoN..

Jo får nog hålla med. Halvt givet upp på Moba spel då efter flertalet över timmen games av Dota 2 där jag verkligen känner att jag inte fick ut något av de. Men lär testa detta för lite nostalgi.

Releasehästryttare

Tvivlar starkt på att detta komma poppa av, väldig få som är sugna på mobas nu.

Medlem
Skrivet av Devan:

Tvivlar starkt på att detta komma poppa av, väldig få som är sugna på mobas nu.

Öh ja förutom de X miljoner spelare LoL har dårå

Medlem

De som jag tycker döda HoN va pga att LOL alltid varit F2P medan HoN kostade 15? USD.

Saknar spelet.. hoppas de kommer " tillbaka " hade gjort mitt spelår lätt =P

Releasehästryttare
Skrivet av karatekex:

Öh ja förutom de X miljoner spelare LoL har dårå

Och INGEN av dem kommer hoppa över till detta..

Medlem

Tror många gamla Dota 2 spelare, mig inkluderat kommer vara VÄLDIGT hypade över detta.
Valve har bara gjort Dota 2 sämre och sämre för varje uppdattering och det är inte alls samma spel längre.

Vet också många som tycker likadant.

Medlem
Skrivet av Wobble:

De som jag tycker döda HoN va pga att LOL alltid varit F2P medan HoN kostade 15? USD.

Saknar spelet.. hoppas de kommer " tillbaka " hade gjort mitt spelår lätt =P

HoN va väl free 2 play det med !? Eller menar du på fullaste allvar att jag spenderade pengar på det skit spelet 🙀

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

HoN va väl free 2 play det med !? Eller menar du på fullaste allvar att jag spenderade pengar på det skit spelet 🙀

Från början var det en engångskostnad. Inga microtransaktioner, skins eller season passes.

Sedan gick dom free to play, minns inte några detaljer hur förutom att dom roterande vilka hjältar som var gratis.
Konton som var köpta före free to play fick iaf allt nytt innehåll gratis så länge jag spelade i alla fall. Vilket inte var jättelänge efter steget till free to play, för då sjönk kvaliteten på spelarbasen avsevärt.

Jag tror att de som minns HoN som ett bra spel, spelade före F2P, och de som minns det som dåligt spelade när det var F2P...

Medlem
Skrivet av Devan:

Och INGEN av dem kommer hoppa över till detta..

Jassåjahaja, eller så har du helt fel, vi får se. Men ett intresse för mobas finns.

Shit vilken konstig gif, är allt ok mannen?

Medlem

Jag tror det finns STORT intresse av ett nytt moba. Hoppas de skakar om marknaden lite och hittar på lite nytt istället för att bli ännu en dota-klon. Om det är samma sak i gamla kläder lär det dö igen, men ett hon2 som görs rätt och har lite fräscha ideer kan nog slå ordentligt. Jag har själv hoppats på ett dota 3 där de rör om lite i grytan, balansändringar och nån ny hjälte då och då räcker inte. Kanske kan ett nytt hon vara lösningen istället!

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Tror många gamla Dota 2 spelare, mig inkluderat kommer vara VÄLDIGT hypade över detta.
Valve har bara gjort Dota 2 sämre och sämre för varje uppdattering och det är inte alls samma spel längre.

Vet också många som tycker likadant.

Kanske därför som jag märkt av det kommit in nya spelare till Heroes of the storm på sistonde då 🤔

Medlem
Skrivet av caracarn:

Kanske därför som jag märkt av det kommit in nya spelare till Heroes of the storm på sistonde då 🤔

Tycker det är så skumt med HotS. Spelet har rätt många spelare, fler spelare än många utveklare kan drömma om. Och ändå så gör Blizzard nästan ingenting med spelet.

Medlem
Skrivet av mobmoben:

Tycker det är så skumt med HotS. Spelet har rätt många spelare, fler spelare än många utveklare kan drömma om. Och ändå så gör Blizzard nästan ingenting med spelet.

En förbannad skam är vad det är, att Blizzard skrotade HotS totalt.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar