Du kan inte klättra överallt i Assassin's Creed Shadows: behöver "tänka mer"
Kul med ett första riktigt next gen assassins creed. RPG-spelen i all sin ära, det behövdes en ändring i concepten ett tag, men jag har saknat det lite mer stealthy från tidigare spel (och delvis ifrån Mirage) Hoppas det inte är lika utdraget som Valhalla så man orkar spela ut spelet också.
Tror även det lönade sig rejält att skjuta upp spelet, allt man sett sen dess ser riktigt lovande ut.
Hade inte det andra Assassina Creed ungefär samma grej? Spelet när man var i italien. Jag kanske minns fel, men jag har för mig att man fick studera många byggnader för att hitta en klätterbar väg(g) till taket. Och ofta att man stötte på stopp och fick backa en bit för att prova något annat.
Det senaste i serien jag körde, det i egypten, tyckte jag klättrandet kändes väldigt hjärndött i, så kul att se att de själva inser att förbättringar kan göras.
Hade inte det andra Assassina Creed ungefär samma grej? Spelet när man var i italien. Jag kanske minns fel, men jag har för mig att man fick studera många byggnader för att hitta en klätterbar väg(g) till taket. Och ofta att man stötte på stopp och fick backa en bit för att prova något annat.
Det senaste i serien jag körde, det i egypten, tyckte jag klättrandet kändes väldigt hjärndött i, så kul att se att de själva inser att förbättringar kan göras.
Jo, det stämmer. Klättrandet brukade vara mer som pussel där man fick leta efter rätt väg. Låter positivt om det blir mer av det i Shadows.
Varför känns det som att dom försöker reducera den enorma mängd klätterbuggar som spelet förmodligen har genom att göra att man inte kan klättra....hoppas jag har fel🙄
Som i CP 2077 och det gillade folk visst.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Helt fel väg att gå enligt mig. Breath of the wild fattade grejen genom att låta en klättra var som helst med stamina som begränsare.
Precis! Låt mig klättra precis vart jag vill och skapa tilltalande spel världar som belönar det. 👌
Som i CP 2077 och det gillade folk visst.
Menar du att dom gjorde något i slutskedet av utvecklingen för att minska antalet buggar i cyber? Det märktes isf inte 😅
Var enligt mej en dåligt spel på nästan alla plan så då tror jag mer på det här..hoppas att dom chockar spelvärlden med ett 10/10 spel men ser framför mej ett 3/5 🙄
"tänka mer" om man tänker mer så köper man inte spelet!
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"