Final Fantasy-konsert i Sthlm och GBG

Robot
Final Fantasy-konsert i Sthlm och GBG
Inaktiv
Final Fantasy-konsert i Sthlm och GBG

Davids förra konsert på KMH var grymt bra. Den här är en måste-se.

Medlem

Jag luktar en One Winged Angel-låt från långt håll.

Medlem

Hur många spelningar behöver man för att det ska räknas som turne?

Aja dom är säkert bra och FF har väl rätt fantastiskt musik så hoppas det går bra!

Medlem

Detta är ju något man inte får missa

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Hur många spelningar behöver man för att det ska räknas som turne?

Aja dom är säkert bra och FF har väl rätt fantastiskt musik så hoppas det går bra!

"Fler datum och platser kommer att tillkomma."

Jag var på konserten på KMH och den var riktigt, riktigt bra. Det blir så mycket bättre när musikerna också är fans av spelet och gör egna tolkningar. Kärlek kan inte köpas för pengar!

Ett smakprov från första spelningen: http://www.youtube.com/watch?v=wfkcRAqj7oU

Medlem

ge oss Phantasy Star istället!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Var är Malmö? :/

Medlem

Vilken timing då, jag kvar på semestern den 27e Juli. Det är dock definitivt värt "besväret" att dra sig ned till götet för något som det här! Tack för tipset, FZ!

Medlem

Underbar nyhet och att den kom innan biljetterna släpptes också istället för två dagar innan konserten. *tumme upp FZ*

Inaktiv
Inaktiv
Inaktiv

Mindre än två veckor kvar nu...

Inaktiv

Whoops, det fanns visst en riktigt thread för den här konserten till skillnad från den där tävlingsnotisen.

Iallafall, jag såg precis Den nya rep-bloggen de lade ut, och HOLY CRAP! Här trodde jag att den här dan skulle suga, jag har precis lyssnat på den här låten non-stop en halvtimme på raken!

Det jag inte fattar är hur de kunde ta en redan bra låt som normal battle från FFX och göra den så mycket bättre? Den här får den i spelet att låta som en säck agiterade Murlocs! Tänk om man gjorde så med ALLA låtar, mitt liv skulle vara komplett...!:D

(BTW, är det bara jag eller kan man knappt höra pianot längs till höger?):|

1
Skriv svar