Path Of Exile 2 & Diablo 4 Svenskt community

Medlem
Path Of Exile 2 & Diablo 4 Svenskt community

Hej alla sköna!

Hoppas ni alla har fått en fantastisk start på 2025!

Första release dagen utav Diablo 4 skapade jag klanen Svenska Tribunalen. Sedan dess har den varit full i mer eller mindre varje säsong ( enda säsongen som vi var inaktivt var säsong 3 ) Vi har tillsammans lyckats bygga en riktigt skön miljö med folk på alla åldrar mellan 25-59. Med detta har vi givetvis skapat en discord kanal som är aktiv i både chat och voice!

Det var lite bakgrund till hur vi skapades.

Med releasen utav PoE2 har vi valt att även skapa Svenska Tribunalen där med exakt samma anda och hitills har vi ca 30 aktiva medlemmar.

Vi söker i dagsläget mer folk till vår PoE2 del men givetvis är du intresserad av att även joina vår Diablo 4 del är ni mer än välkomna.

Lite mer information om själva klanen:
Vi är väldigt laid back och bryr oss inte det minsta om hur bra eller mindre bra man är på spelet. Vi spelar för att det är skoj och hjälper gärna varandra med vad det än kan vara.
På discord är vi i skrivandet stund 149 medlemmar!
Lite som man kanske kan läsa mellan raderna så spelar inte ålder någon som helst roll, men för de intresserade är nog snitt åldern någonstans runt 35.

Försöker hålla det så kortfattat som möjligt, skulle ni ha fler frågor kan ni alltid skriva till mig på Discord mitt nick är wii0n
Alternativt kan ni joina våra kanal direkt här: Https://discord.gg/Rg4Sk4ErkT

Jag hoppas vi ses och hörs snart.

Önskar er alla en fortsatt go vecka!

Medlem

Man är taggad på nya säsongen i Diablo. Som vanligt får man kämpa med barb. Poe kämpar man med Warbringer just nu Melee ftw

Medlem

Du är en riktig kämpe som orkar med warrior klassen i PoE. Dom förtjänar en ordentlig buff haha! Ansök till vår klan, vi är många som lirar D4!

1
Skriv svar