Inet Dubbelklick är tillbaka med månadens bästa medlemsrecension
Det har blivit dags för Inet att belöna den FZ-medlem som avslutade 2024 med den bästa spelrecensionen.
Vilket bra initiativ! Jag har läst några av recensionerna men inte alla så nu har jag något att göra på nästa rast. Man blev ju en anings sugen på att testa att skriva en recension själv också!
Gör det bara! Är inte allt för svårt om man har lite koll på hur man strukturerar en text. Har man inte koll på det är det inte allt för svårt att lära sig det, eller bara efterapa en stil man tycker om
Men ikväll gäller det! Första gången jag kan kolla live också då mitt förra arbetsschema gjorde det omöjligt.
Jag tror det blir Legerdemain
https://www.fz.se/forum/trad/461242-castlevania-3-draculas-cu...
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Va?! Min recension där majoritet skrevs när jag var redigt förbannad vann?! Hade jag inte trott alls, inte ens nästan. Var mest bitter och ville dela med mig av det till omvärlden 😅