Knackig early access-start för Hyper Light Breaker

Robot
Knackig early access-start för Hyper Light Breaker

Men utvecklarna lovar att de jobbar på fixar.

#Heart-machine, #Hyper-light-breaker

Medlem

Såg fram emot detta men efter att ha sett en del från spelet så får man nog säga att de borde inte släppt det i EA i nuvarande skick. Det ser inte bra ut, och då menar jag inte grafiskt utan gameplay. Trist

signatur

osv.

Medlem

Ser fram emot det färdiga spelet. EA rör jag inte. Deras tidigare spel är riktigt bra.

Medlem

Hatar EA trenden där man känner att man måste släppa spelen så fort det går att trycka på play

Medlem
Skrivet av Keima:

Hatar EA trenden där man känner att man måste släppa spelen så fort det går att trycka på play

Ja, många utvecklare kan tyckas vara lite för snabba med att släppa sina spel, men att släppa som early access är nog också något som räddar många projekt. I slutändan så är det ju vi konsumenter som har sista ordet.

Medlem

Vi släppte samma dag, typ samma tid eller något. Man kan jämföra trenden där mellan hyperlight och hammerwatch.
Undrar hur många som har utvecklat hyperlight och vad det kostade.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Så trött över att devs pushar ut hype trailers över EA-släpp. Hemsk trend, det här med early access.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vi släppte samma dag, typ samma tid eller något. Man kan jämföra trenden där mellan hyperlight och hammerwatch.
Undrar hur många som har utvecklat hyperlight och vad det kostade.

Erat spel köpte både jag och polarna jag direkt för att lira tillsammans! Jättebra så här långt!

signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Minnels:

Erat spel köpte både jag och polarna jag direkt för att lira tillsammans! Jättebra så här långt!

Kul, men massa att fixa, det jobbas på saker hela tiden.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar