"Mario Kart 9" avslöjat i Switch 2-trailern
Och då visar man upp den sämre varianten i marknadsmaterialet? Låter som en udda pr-taktik. Att det släpps till båda känns dock troligt.
Jag tror lite på att man inte ville avslöja så mycket än, men gjorde det p.g.a. läckorna
Man kanske vill skapa "wow" reaktionerna närmare release så hypen hålls vid liv och försäljningen kickar igång på bästa sätt
Det är knappast så att Mario eller Zelda kommer se likadana ut när de väl kommer ut i alla fall. Nintendo har själv sagt att det kommer ta mer tid att utveckla spelen p.g.a. bättre mer kraftfull hårdvara.
Jag tror lite på att man inte ville avslöja så mycket än, men gjorde det p.g.a. läckorna
Man kanske vill skapa "wow" reaktionerna närmare release så hypen hålls vid liv och försäljningen kickar igång på bästa sätt
Det är knappast så att Mario eller Zelda kommer se likadana ut när de väl kommer ut i alla fall. Nintendo har själv sagt att det kommer ta mer tid att utveckla spelen p.g.a. bättre mer kraftfull hårdvara.
Maybe, men känns ändå konstigt. Om det är samma plattform i grunden och bara vassare hårdvara så borde det inte innebära längre tid för utveckling, däremot om de ska släppas till båda konsolerna så blir det ju lite samma träsk som med Xbox klen och Xbox stark antar jag.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2