Snabbkollen – Hur mycket får GTA VI kosta?
Läs gärna om folks förväntningar inför den här remaken baserat på deras egna spel. De kommer hamna där igen. Vissa bör syssla med annat.
Så du förväntade dig att det skulle vara dåligt. Tyvärr var det bra, och nu hoppas du att de gör dåliga spel igen? Ok.
Man kommer ju tvingas köpa det till konsol först och sen till PC också om jag känner Rockstar rätt =/
Nej det kommer vara helt valfritt att köpa det. Precis som förut.
Om spelet är så pass stort och multiplayer delen inte är så dyr. Så kan jag betala 1500 för spelet. Jag har betalat ungefär lika mycket för flera "Special utgåvor" och inte fått mycket extra för pengarna. Jag kanske väntar med ett köp tills Ps6an kommer pågrund av tidsbrist. Och att kvaliteten blir bättre. Jag gjorde samma sak med GTA5 köpte först när spelet kom på PS4. Det är endå sån hysteri när spelet släpps också.
Så gulligt när folk skriver att de ska vänta tills det kommer i REA-backen🥹 År 2035!
Äh, 19 månader efter releasen kunde man hitta GTA V för 399:- enligt prisjakt. Ganska lagom tid å vänta i min mening.
Äh, 19 månader efter releasen kunde man hitta GTA V för 399:- enligt prisjakt. Ganska lagom tid å vänta i min mening.
När det släpps ett nytt GTA så köper man det direkt. Det gjorde jag 2002, 2004, 2008 och 2013.
Blir till att köpa spelet på realisation, i synnerhet om målet är att förändra prisbilden till det negativa för spelare, vidare finns år 2025 gott om andra spel och studios som förtjänar mina kulor och min uppmärksamhet bättre än detta spel. Rockstar borde göra ett nytt Red Dead Redemption, eller något helt nytt i stället.
Blir till att köpa spelet på realisation, i synnerhet om målet är att förändra prisbilden till det negativa för spelare, vidare finns år 2025 gott om andra spel och studios som förtjänar mina kulor och min uppmärksamhet bättre än detta spel. Rockstar borde göra ett nytt Red Dead Redemption, eller något helt nytt i stället.
Det är positivt att spel blir dyrare. Då har de större möjlighet att ge den moderna publiken vad de vill ha. Större, längre och snyggare spel. Mer.
Jag hoppas att ett nytt Red Dead blir kortare än tvåan.
När det kommer på REA
Det var jäkla dille på blooper team du hade.
"Förbättrade" silent hill? det var en Remake.
inte själva skapat? nej men dom blev anlitade att göra remaken.
Ja, och de valde att tacka ja. Här hade de chansen att göra nåt unikt och bra. Istället fegade de och ville göra ett spel som ser ut som många andra.
Är mer impad av deras landsmän CD Projekt Red som skapade nåt unikt med Cyberpunk.
Det är positivt att spel blir dyrare. Då har de större möjlighet att ge den moderna publiken vad de vill ha. Större, längre och snyggare spel. Mer.
Jag hoppas att ett nytt Red Dead blir kortare än tvåan.
Nej, det är tudelat, det finns en inbyggd konflikt mellan pris och volym, i synnerhet eftersom köpkraften/purchasing power parity sällan beaktas av så kallade analytiker, och köpkraften är beroende av inkomst- och utgiftsfördelningen på en marknad och i ett samhälle tillika statsbildning.
Publiken är inte modern, den är postmodern till och med att publiken kanske är postliberalism.
Större (kvantitativt), längre (kvantitativt) och snyggare (subjektivt) innebär vare sig mer eller mindre.
Neva (2024) är snyggare än GTA VI (2025?) någonsin blir. Vidare upplever jag helst ett fokuserat spel, där längden och mängden känns motiverad, samtliga dagar i veckan.
Consistency 247365.
När det släpps ett nytt GTA så köper man det direkt. Det gjorde jag 2002, 2004, 2008 och 2013.
Det tror jag att jag också har gjort men då låg ändå priset på en rimlig nivå. 1000-1500:- är inte rimligt i min värld så då väntar jag. Vi får se helt enkelt.
Det tror jag att jag också har gjort men då låg ändå priset på en rimlig nivå. 1000-1500:- är inte rimligt i min värld så då väntar jag. Vi får se helt enkelt.
Om det kostar 1500 kronor så är det dubbelt så dyrt som Blooper Teams "Silent Hill 2". Lätt värt pengarna då det är dubbelt så bra.
Om det kostar 1500 kronor så är det dubbelt så dyrt som Blooper Teams "Silent Hill 2". Lätt värt pengarna då det är dubbelt så bra.
Är du en såndäringa tidsresenär mån tro?😄😜
Är du en såndäringa tidsresenär mån tro?😄😜
Ibland bara VET man. Kolla Rockstars track record och jämför med Blooper Team
Ibland bara VET man. Kolla Rockstars track record och jämför med Blooper Team
Mycket väl insatt i Rockstars track record. Har spelat GTA sen det första kom ut men 1500:- betalar jag oavsett inte. Varför skulle jag jämföra med Bloober Team btw? 🤔