Sega lanserar det egna kontot Sega Account

Robot
Sega lanserar det egna kontot Sega Account

Ni gillar väl konton?

#Sega

Medlem

Humor.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Skratt.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

"Ni gillar väl konton?" 🤣

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem

Ja, jag vill regga ett konto för att få de senaste nyheterna om spel från sega.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

En massa konton överallt är bland det Segaste som finns

Medlem
Medlem
Testpilot

Ja, nog är i alla fall jag less på en massa konton till höger och vänster och läckor som sprider ens privata information. Kan ju fan knappt gå på en offentlig toalett utan att ha ett konto snart. Tidigare har jag bara varit noga med unika lösenord, men har på senaste börjat fundera på att börja jonglera med flera olika mejladresser.

Medlem

Seeeeegaaa!

Jag har alltid velat ha ett Segakonto bland alla andra Suda 51 konton.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Ja, nog är i alla fall jag less på en massa konton till höger och vänster och läckor som sprider ens privata information. Kan ju fan knappt gå på en offentlig toalett utan att ha ett konto snart. Tidigare har jag bara varit noga med unika lösenord, men har på senaste börjat fundera på att börja jonglera med flera olika mejladresser.

Toaletter borde funka med IP address bara!

Medlem

Kopplas till om man köper spel från Sega?

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Äntligen! Detta överträffar alla kommande spel rls:er! Tack så mycket Sega! Som vi har väntat på att få göra ytterligare ett jävla konto för något helt meningslöst.

Detta blir super!

Medlem

Med lite tur får vi en till launcher i launchern med om sega lanserar en egen. Gärna mellan olika företag med så du startar steam -> uplay -> origin -> sega.

signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem
Skrivet av frommy:

Med lite tur får vi en till launcher i launchern med om sega lanserar en egen. Gärna mellan olika företag med så du startar steam -> uplay -> origin -> sega.

https://i.imgflip.com/9hnqyj.jpg

I'm all out of iron Y give me some please?

Medlem
Skrivet av Shadee:

Sådant går att reglera. Make it happen, I'm with you.

Medlem

Don't you guys have accounts?

signatur

I drank what?

Moderator | Testpilot

Känns aningen segt.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag har låtit bli att börja spela spel pga utgivares krav på konton. Jag bara sket i deras spel och spelade något annat istället.

Medlem

Nu jag jag ett segt konto!

Medlem

De missade öppet mål med det mer rullar-bra-av-tungan-ordet "Segaccount"

signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro

Medlem

Slutar sälja klassiska spel i prisvärda samlingar och lanserar ”konto”, frågan är när prenumerationstjänsten utannonseras.

Testpilot

Jag ogillar det men kommer säkert att signa upp ändå.

Medlem

Brukade ha ett SEGA-konto, till deras forum, var rätt aktiv där under åren med Yakuza 1-4. Sedan lades det ner, vilket var någorlunda förståeligt för dom hade problem med så enorma mängder koreanskt spam.

Förra månaden så tog SEGA bort alla deras klassiska spel från Steam och diverse konsoler, och deras CEO sa att dom ville ha en abonnemangsservice. Och nu har dom ett konto. Undrar hur lång tid det tar innan dom gör en Nintendo och erbjuder deras klassiska spel med en månadskostnad?

Skrivet av The_Holo:

Toaletter borde funka med IP address bara!

Men vad händer om man VPN:ar en toalett?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Men vad händer om man VPN:ar en toalett?

Då måste man vara noggrann med att flusha arpen innan så det inte ligger kvar någons annans P.

12
Skriv svar