Sega lanserar det egna kontot Sega Account
Humor.
Skratt.
Ja, nog är i alla fall jag less på en massa konton till höger och vänster och läckor som sprider ens privata information. Kan ju fan knappt gå på en offentlig toalett utan att ha ett konto snart. Tidigare har jag bara varit noga med unika lösenord, men har på senaste börjat fundera på att börja jonglera med flera olika mejladresser.
Ja, nog är i alla fall jag less på en massa konton till höger och vänster och läckor som sprider ens privata information. Kan ju fan knappt gå på en offentlig toalett utan att ha ett konto snart. Tidigare har jag bara varit noga med unika lösenord, men har på senaste börjat fundera på att börja jonglera med flera olika mejladresser.
Toaletter borde funka med IP address bara!
Kopplas till om man köper spel från Sega?
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Med lite tur får vi en till launcher i launchern med om sega lanserar en egen. Gärna mellan olika företag med så du startar steam -> uplay -> origin -> sega.

Med lite tur får vi en till launcher i launchern med om sega lanserar en egen. Gärna mellan olika företag med så du startar steam -> uplay -> origin -> sega.
I'm all out of iron Y give me some please?
Sådant går att reglera. Make it happen, I'm with you.
De missade öppet mål med det mer rullar-bra-av-tungan-ordet "Segaccount"
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro
Brukade ha ett SEGA-konto, till deras forum, var rätt aktiv där under åren med Yakuza 1-4. Sedan lades det ner, vilket var någorlunda förståeligt för dom hade problem med så enorma mängder koreanskt spam.
Förra månaden så tog SEGA bort alla deras klassiska spel från Steam och diverse konsoler, och deras CEO sa att dom ville ha en abonnemangsservice. Och nu har dom ett konto. Undrar hur lång tid det tar innan dom gör en Nintendo och erbjuder deras klassiska spel med en månadskostnad?
Toaletter borde funka med IP address bara!
Men vad händer om man VPN:ar en toalett?
Men vad händer om man VPN:ar en toalett?
Då måste man vara noggrann med att flusha arpen innan så det inte ligger kvar någons annans P.