Rebellion visar de första 20 minuterna från Sniper Elite: Resistance

Robot
Rebellion visar de första 20 minuterna från Sniper Elite: Resistance

Verkar bli mer av samma, på gott och ont.

#Rebellion, #Sniper-elite-resistance

Medlem

ser typ exact likadant som Sniper Elite 3, 4 och 5.... vilket är perfekt för mig för jag älskar den här serien! ser riktigt fram emot det

Medlem

Tyckte ljuset var lite konstigt i dessa bilder, kändes lite PS2-grafik pga det. Annars gillar jag spelserien.

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

ser typ exact likadant som Sniper Elite 3, 4 och 5.... vilket är perfekt för mig för jag älskar den här serien! ser riktigt fram emot det

Äger 5 men fortfarande inte lirat, dock säkert kul då jag gillade 3 o 4 mycket

Medlem

Detta är alltså mer som ett DLC än ett nytt spel...men absolut kul! Gillade 5:an skarpt!

Medlem

Detta är en serie jag är så galet trött på.
Det är verkligen samma spel om och om igen känns det som.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Gillade 5'an men då främst inte Single Player delen, roligast var att förstöra andra spelares dagar i Invasion Mode
Sen spenderade jag många timmar i multiplayer också som faktiskt var överraskande roligt.

Medlem

5an hade några banor med grym bandesign, lätt bland de bästa jag spelat. Hoppas denna med kör på samma spår där. Sedan är ju invasions-läget helt underbart.

Ambassadör
Xbox

Släpps direkt på Game Pass dessutom!

signatur

Jump in.

Medlem

Spelen är helt okej, ganska kul med co-op och multiplayer men spel-serien har gjort sitt, berättat sin "story". Resistance är en identisk kopia av 5an, båda utspelar sig t.om i Frankrike.

Slut på idéer? @Rebellion

signatur

The Cold is my teacher! ❄

Ser ju inte ut som 2025-grafik direkt

signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Ny dos med Sniper Elite är alltid välkommet. Givet köp!

Medlem
Skrivet av Morricone:

Spelen är helt okej, ganska kul med co-op och multiplayer men spel-serien har gjort sitt, berättat sin "story". Resistance är en identisk kopia av 5an, båda utspelar sig t.om i Frankrike.

Slut på idéer? @Rebellion

Hade ju varit lite roligt när dem ändå gör en spin-off att dem hade testat en annan setting, kanske WW1 eller kanske Vietnam?
Men samtidigt hade det nog kanske blivit för mycket jobb med alla nya assets som måste skapas.

1
Skriv svar