God of War Ragnarök ingår i månadens PS Plus

Robot
God of War Ragnarök ingår i månadens PS Plus
Medlem

Surt att man köpte det på ps store för dom reade ut det för tre veckor sen. Först fullpris, sen "januarirea" sen blir det gratis allt inom loppet av en månad. Känns riktigt taskigt, 500 spänn åt fanders men det är väl bara bita i det sura.

Medlem
Skrivet av jocksson:

Surt att man köpte det på ps store för dom reade ut det för tre veckor sen. Först fullpris, sen "januarirea" sen blir det gratis allt inom loppet av en månad. Känns riktigt taskigt, 500 spänn åt fanders men det är väl bara bita i det sura.

Det är just därför man aldrig köper ett spel till PS. Man slösar bara bort pengarna.

Medlem

Jag har inte kört Valhalla expansionen innan så håller på med det nu,
Riktigt kul än så länge och det är så extremt skönt att slippa hans dryga unge haha

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av cyppa:

Det är just därför man aldrig köper ett spel till PS. Man slösar bara bort pengarna.

Äh, väntar man så pass länge efter releasen är det ju lite av ett lotteri men köper du dag 1 så är det ju minst 1,5-2 år innan det släpps på PS+. Har själv lyckats pricka in på samma sätt ett par gånger😏.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Äh, väntar man så pass länge efter releasen är det ju lite av ett lotteri men köper du dag 1 så är det ju minst 1,5-2 år innan det släpps på PS+. Har själv lyckats pricka in på samma sätt ett par gånger😏.

Jo, absolut. Men jag är en sån där dom inte alltid behöver ha det dag ett (förutom gta, de senare åren 😁) och man har så mycket spel så det är sjukt. Men förstår att andra inte gör likadant 🙂

Medlem
Skrivet av cyppa:

Jo, absolut. Men jag är en sån där dom inte alltid behöver ha det dag ett (förutom gta, de senare åren 😁) och man har så mycket spel så det är sjukt. Men förstår att andra inte gör likadant 🙂

Jag är likadan jag. Brukar vänta ett bra tag. Har inte köpt Ragnarök än och det var ju tur den här gången 😁.

Medlem
Skrivet av cyppa:

Köpte man det på skiva förra året gick det att köpa för 300kr.

Medlem

Väntade på att det skulle släppas till extra. Tyckte ettan var helt okej. Hade bra story lite sådär gameplay. Känner samma med tvåan. Sådär gameplay. Men bra story

Medlem
Skrivet av cyppa:

Ja det lär bli så framöver, har bara haft ps5 i två månader spelar mestadels pc så hade ingen aning. Bra sätt att få folk sluta köpa spel i deras store i alla fall. 😂

Medlem
Skrivet av jocksson:

Ja det lär bli så framöver, har bara haft ps5 i två månader spelar mestadels pc så hade ingen aning. Bra sätt att få folk sluta köpa spel i deras store i alla fall. 😂

Jaha, okej 😁 Store är riktigt dyrt. Kommer ihåg att kan kunde köpa Fifa 16 för 599:- när det var ca 3-4 år gammalt. Vem köper det? 😂 Oftast är det mer lönt att köpa spelen på skiva, om man nu har disc versionen. Då kan du ju även sälja spelen du blir less på. Om du nu inte är en samlare 🙂

Medlem

Har varit sugen på Citizens sleeper ett bra tag nu. Resten är jag rätt ointresserad av eller redan har spelat.

1
Skriv svar